Voor reizigers die blij worden van echte luxe hotels, introduceert online reisaanbieder TravelBird vanaf deze maand BlackBird. Terwijl TravelBird zich richt op de gehele markt, en haar reizigers dagelijks verrast met speciale aanbiedingen, zal BlackBird zich alleen richten op het topsegment van luxe hotels. De aangeboden hotels worden door het BlackBird-team uitgekozen op basis van hun gastvrijheid en de door reizigers gegeven kwaliteitsreviews.
BlackBird is een volle dochter van TravelBird, maar opereert met een eigen site en een eigen team. De aanbiedingen van de heel luxe en zeer gastvrije hotels zullen altijd goedkoper zijn dan op andere sites. Dat kan omdat BlackBird bijzondere deals sluit en aanbiedingen op speciale momenten doet. De hotelaanbiedingen worden wekelijks naar de geïnteresseerde groep reizigers gestuurd en zullen in de loop der tijd steeds persoonlijker worden.
Symen Jansma (oprichter TravelBird en nu bedenker van BlackBird): “Reizigers worden terecht steeds veeleisender. Zeker als het gaat om de kwaliteit van hun hotel. Door mijn werk heb ik de afgelopen jaren in ongelooflijk veel mooie hotels mogen slapen. Maar de meest gastvrije hotels heb ik het meest gewaardeerd. Daar werd ik gewoon blij en gelukkig van. Echte luxe is voor mij gastvrijheid. Met BlackBird richten we ons op die groep luxe reizigers die welgemeende gastvrijheid heel erg belangrijk vinden. Wij merken dat die groep best groot is en snel groeiend.”
www.blackbird.travel is deze week in testfase gestart maar zal snel uitgroeien tot een volwassen dochter van TravelBird.