Air India toont nieuwe merkidentiteit

Air India, de luchtvaartmaatschappij die eigendom is van de Tata Group, heeft een moderne
nieuwe merkidentiteit en nieuwe vliegtuigkleuren die de essentie van een gedurfde nieuwe Indiase markering weergeven.

De nieuwe look herinterpreteert de iconische Indiase raamvorm, historisch gebruikt door Air India, in een gouden raamkozijn dat centraal komt te staan in het nieuwe merkontwerpsysteem.

Campbell Wilson, CEO & MD van Air India, zei: “Ons transformatieve nieuwe merk weerspiegelt een
ambitie om van Air India een luchtvaartmaatschappij van wereldklasse te maken die gasten van over de hele wereld bedient, en dat vertegenwoordigt een nieuw India trots op het wereldtoneel.
“De nieuwe Air India is gedurfd, zelfverzekerd en levendig, maar ook warm en diepgeworteld voor zijn rijken geschiedenis en tradities die Indiase gastvrijheid tot een wereldwijde maatstaf maken voor servicestandaarden.”

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Ook Condor met stand met stand aanwezig op TravDay

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Festival TREK viert tiende seizoen met negen edities

Breitling doet inspiratie op in de Schotse hooglanden

Galtür organiseert hét langlaufevenement van het jaar ‘Galtür Nordic Volumes’

Bucketlistreis in 2026: zonsverduistering op Groenland

Regent Seven Seas Cruises neemt nieuw schip in ontvangst