Air India toont nieuwe merkidentiteit

Air India, de luchtvaartmaatschappij die eigendom is van de Tata Group, heeft een moderne
nieuwe merkidentiteit en nieuwe vliegtuigkleuren die de essentie van een gedurfde nieuwe Indiase markering weergeven.

De nieuwe look herinterpreteert de iconische Indiase raamvorm, historisch gebruikt door Air India, in een gouden raamkozijn dat centraal komt te staan in het nieuwe merkontwerpsysteem.

Campbell Wilson, CEO & MD van Air India, zei: “Ons transformatieve nieuwe merk weerspiegelt een
ambitie om van Air India een luchtvaartmaatschappij van wereldklasse te maken die gasten van over de hele wereld bedient, en dat vertegenwoordigt een nieuw India trots op het wereldtoneel.
“De nieuwe Air India is gedurfd, zelfverzekerd en levendig, maar ook warm en diepgeworteld voor zijn rijken geschiedenis en tradities die Indiase gastvrijheid tot een wereldwijde maatstaf maken voor servicestandaarden.”

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

KLM introduceert drie nieuwe Europese bestemmingen

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

NIO introduceert Flexibele Upgrade Service

Star Clippers opnieuw vanaf Sint-Maarten

Conservatorium Hotel feestelijk met Maison Cartier

Breitling Avenger komt met nieuwe Night Mission-modellen

Snel toeslaan: 40 jaar oude Hibiki voor €35.000 per fles