Royal Jordanian Airlines wil zich nadrukkelijker op de Nederlandse markt profileren. Dat stelde de maatschappij dinsdagavond tijdens een netwerkevent in Amsterdam, in samenwerking met de Jordan Tourism Board.

Onder de aanwezigen waren reispartners, journalisten en overheids- en diplomatieke functionarissen.
Volgens de nieuwe strategie wil Royal Jordanian zich vooral richten op het vervoeren van toeristen naar Jordanië. Royal Jordanian wil zijn positie als voorkeursmaatschappij voor de regio vanuit Europa verder benadrukken, stelde Karim Makhlouf, Chief Commercial Officer (CCO).

Hij ging nader in op de ambitieuze vijfjarige groeistrategie. Deze omvat plannen om de vloot te verdubbelen en het routenetwerk gestaag uit te breiden, om Amman te positioneren als de toonaangevende toegangspoort in de Levant-regio.

Onlangs lanceerde Royal Jordanian nieuwe routes naar Milaan, Lyon en Toronto. Royal Jordanian heeft vier wekelijkse vluchten tussen Amman en Amsterdam op zaterdag, zondag, woensdag en vrijdag.

De vertrektijd is 10.40 uur vanaf Queen Alia International Airport (Amman) en aankomst op Schiphol is 14.45 uur.
Retourvluchten vertrekken om 15.55 uur vanaf Amsterdam en arriveren om 21.35 uur in Amman.

Royal Jordanian wil meer toeristen vanaf Amsterdam naar Jordanië vervoeren, mede door door het bieden van aantrekkelijke tarieven, uitstekende kwaliteit van de dienstverlening en de Jordaanse gastvrijheid aan boord tussen Amman en Amsterdam, stelde Makhlouf.

De airline zegt nieuwe aantrekkelijke en flexibele tarieven te hebben gelanceerd voor groepen en individuen die pakketten naar Jordanië boeken.

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.