Air Transat heeft op haar dertigste verjaardag de nieuwe look van de vloot onthuld.

“Ik ben bijzonder trots als ik bekijk van waar we komen sinds 14 november 1987, toen onze eerste vlucht vanuit Montreal naar Acapulco vertrok”, zei Jean-Marc Eustache, voorzitter & Chief Executive Officer van Transat. “En onze reis is nog lang niet voorbij. Hoewel onze touroperator- en onze luchtvaartactiviteiten het goed doen, blijven onze diensten evolueren om aan de verwachtingen van de hedendaagse en toekomstige reiziger te voldoen. We hebben tal van innovaties in petto, waaronder de nieuwe livery die we vanavond onthullen, en de nieuwe hoteldivisie die we gaan creëren. Hierbij willen we onze vooraanstaande positie in de reisindustrie bestendigen.”

Het bekende stersymbool van Transat prijkt op de staart, de achterkant van de romp en op de vleugels. Ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan wordt in het ontwerp gebruik gemaakt van grijstinten. Een knipoog naar de allereerste toestellen van Air Transat. De verschillende tinten blauw staan voor ‘de transformationele kracht van vakantie’. De naam Air Transat verschijnt aan de zijkant en de onderkant van de romp. Altijd zichtbaar, zelfs tijdens de vlucht.

In z’n 30-jarig bestaan is Transat steeds trouw gebleven aan de waarden van de oprichters: een reisbedrijf in het leisure segment, gericht op de wereld. Vandaag verbindt Air Transat 20 Canadese luchthavens met 60 bestemmingen in twee markten: trans-Atlantisch (Europa en Midden-Oosten) en Zuiden (Latijns-Amerika en Caraïben). Zo biedt Air Transat commerciële vluchten aan naar Canada vanuit 13 Europese landen, alsook in Israël, de Verenigde Staten en sommige zonbestemmingen.

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.