Cathay Pacific gaat stapje verder zetten

Cathay Pacific introduceert met “Move Beyond” een nieuwe brandcampagne die ‘mensen vooruit wilt helpen in het leven door hen te verbinden aan belangrijke mensen, plekken en ervaringen.’ Concreet betekent talloze innovaties in Economy, Business, op de grond en in de lucht.

Cathay Pacific wil haar reizigers zoveel mogelijk persoonlijke erkenning en een gevoel van zorg en betrouwbaarheid bieden tijdens de hele reiservaring. Om dat te verwezenlijken, introduceerde de maatschappij nieuwe stoelen, zorgde ze voor Wi-Fi in het grootste deel van de langeafstandsvloot, breidde ze het aanbod van Food en Beverages uit in alle klassen en lanceerde ze een upgrade van het digitale platform om klanten meer controle te geven over hun reis. Volgens de luchtvaartmaatschappij staan er in de komende maanden nog meer vernieuwingen op het programma.

Naast één van de jongste vloten ter wereld, voortdurende netwerkgroei, digitale verbeteringen en de heropening van een stijlvolle Cathay Pacific signature lounge in Shanghai Pudong, introduceert de luchtvaartmaatschappij de komende maanden een schat aan nieuwe entertainment-content aan boord. Daardoor zal de Cathay-groep het grootste aanbod aan films, tv- en audioprogramma’s van alle Aziatische luchtvaartmaatschappijen hebben.

Ook lanceert Cathay Pacific later dit jaar een nieuwe Business Class-ervaring als aanvulling op de nieuwe Business-Class maaltijden op langeafstandsvluchten.

De nieuwe brandcampagne moet aantonen hoe vastberaden de luchtvaartmaatschappij is om uit te dagen wat als ‘standaard’ of ‘verwacht’ wordt beschouwd; om verder te gaan en het allerbeste te zijn. Door deze ambitie na te streven, kan Cathay Pacific een level van service en klantervaring bereiken dat ervoor zorgt dat de luchtvaartmaatschappij bij ’s werelds beste service brands behoort.

Rupert Hogg, CEO van Cathay Pacific: “In de afgelopen zeven decennia zijn we uitgegroeid tot één van ’s werelds meest toonaangevende luchtvaartmaatschappijen. Nu willen we daar nog een schepje bovenop doen door ook één van’ s werelds grootste service brands te worden.” “Move Beyond is onze call-to-action”, zegt Rupert. “We willen denken vanuit ambitieus leiderschap en de weg naar vooruitgang inzetten. Move Beyond vertegenwoordigt onze voortdurende inzet om een persoonlijke service te leveren en om nooit stil te staan.”

 

 

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Zakenreizen gaan dit jaar pre-pandemische records voorbij

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Snel toeslaan: 40 jaar oude Hibiki voor €35.000 per fles

Helly Hansen wint Red Dot Award

Riu Plaza Chicago opent haar deuren op toplocatie

Volop nieuwe Michelin sterren in Dubai

NIO presenteert nieuwe EL8