Door: | 22 september, 2016

Booking.com doet er alles aan de reiziger, ook onderweg, aan zich te binden. Onder de naam Booking Experiences biedt Booking.com gebruikers van zijn app de mogelijkheid om kaartjes te kopen voor activiteiten op hun bestemming. Het gaat daarbij om zaken als museumbezoek, attracties of fietshuur.

Via de nieuwe tool in de app krijgen reizigers suggesties wat zij op hun bestemming kunnen ondernemen. Tickets kunnen via de app worden besteld. Boeken en betalen gaat via een QR-code, die is verbonden met een vooraf geregistreerde creditcard. Reizigers hoeven dan niet langer voor hun kaartjes in de rij te staan.
De mobiele reisgids in de app combineert de persoonlijke voorkeur van de gebruiker met beoordelingen van andere bezoekers. De nieuwe tool is in een pilotfase voor Amsterdam getest. Ook Parijs, Londen, Rome en Dubai komen beschikbaar. In het najaar wordt de app ook voor New York uitgerold. Booking.com belooft dat de app ook bij meerdere bezoeken aan een stad steeds weer verrassende suggesties doet.

Bron: Business Traveller

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.