Amex GBT stelt reiziger gerust

American Express Global Business Travel verbetert technologie om met vertrouwen te gaan reizen.

American Express Global Business Travel (GBT) voegt nieuwe functies toe aan zijn eigen oplossingen voor rapportage en online booking, om bedrijven te helpen om weer op reis te gaan. Bij de verbeteringen wordt gebruik gemaakt van reizigersenquêtes, Travel Vitals en GBT’s eigen uitgebreide set aan reisdata, om het vertrouwen om weer te gaan reizen te vergroten. 

Mark McSpadden, VP Product Strategy van GBT: “Zakenreizen zijn minder voorspelbaar dan voor de pandemie. Om hun programma’s zo goed mogelijk aan te passen, zijn travelmanagers op zoek naar nieuwe manieren om inzichten in de ervaring van de reiziger te krijgen en reizigers van up-to-date COVID-gerelateerde informatie te voorzien tijdens hun gehele reis. We zijn onze oplossingen voor tijdige communicatie via alle kanalen aan het uitbreiden om in deze behoeften te voorzien.”

Direct inzicht in de ervaring van de reiziger
GBT biedt travelmanagers nieuwe inzichten, direct afkomstig uit de ervaringen van hun reizigers, om hen te helpen om weloverwogen beslissingen te nemen en medewerkers gerust te stellen wanneer ze weer gaan reizen.

  • Via reizigersenquêtes wordt op opt-in basis rechtstreeks informatie van reizigers verzameld voor een analyse van vlieg- en hotelervaringen. Travelmanagers kunnen leveranciers evalueren op basis van de benodigde veiligheids- en gezondheidsstandaarden, en het beleid ten aanzien van preferred suppliers wijzigen als deze niet voldoen aan de verwachtingen van reizigers.
  • Het Live Travel Dashboard is een nieuwe rapportage in GBT’s Premier Insights™. Deze maakt gebruik van geanonimiseerde gegevens over de bestemmingen van GBT-klanten en geeft een visuele samenvatting, waarin in één oogopslag te zien is waar organisaties reizigers naartoe sturen. Er zijn weergaves mogelijk per regio, land en stad.

Travelmanagers kunnen zo zien naar welke bestemmingen zakenreizen mogelijk is en ze kunnen hun reisbeleid en goedkeuringsprocessen voorafgaand aan de reis hierop aanpassen. Dit kan tevens helpen om reizigers vertrouwen te geven wanneer ze weer op pad gaan.

Reisspecifieke informatie gedurende elke fase: boeken, vertrek en terugreis
GBT heeft de manieren waarop het reisspecifieke informatie geeft aan reizigers uitgebreid. Travelmanagers kunnen hiermee gemakkelijk en efficiënt de snel veranderende COVID-restricties en maatregelen bijhouden.

  • In Neo™, GBT’s online bookingtool, verschijnen nu automatisch reisspecifieke COVID-richtlijnen op het moment van boeken. Reizigers kunnen eenvoudig de meest actuele informatie van Travel Vitals inzien over beperkingen en gezondheidsrisico’s. Zo kunnen zij weloverwogen boekingsbeslissingen nemen, zonder buiten de bookingtool te hoeven navigeren.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Amex GBT neemt CWT over voor 526 miljoen euro

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica

Festival TREK viert tiende seizoen met negen edities

Breitling doet inspiratie op in de Schotse hooglanden