AirPlus International, een bekende wereldwijde aanbieder van zakelijke betalingen, en de Nederlandse betaalspecialist THL Pay Payment Solutions werken samen door de integratie van de AirPlus Virtual Cards in het THL Pay betaalplatform.

Hierdoor kunnen zakelijke klanten transacties met Virtual Cards en bankoverschrijvingen combineren. Alle gemaakte kosten worden centraal afgerekend en gespecificeerd op één overzichtelijke statement. Door deze samenwerking kunnen klanten nu profiteren van één full-service leverancier in plaats van duizenden, meer controle krijgen over uitgaven, compliance verbeteren, tijd en geld besparen plus de total cost of ownership verlagen en concrete kostenbesparingsdoelstellingen realiseren.

De processen voor corporate payments en intern uitgavenbeheer zijn veel eenvoudiger, gestroomlijnder en uiterst efficiënt. De nieuwe integratie combineert controle over de uitgaven op lange termijn, het elimineren van individuele facturen voor eenmalige aankopen en inzicht in potentiële kostenbesparingen. Dankzij het transparante, gecentraliseerde procesontwerp kunnen bedrijven een veel hogere mate van beleidsnaleving bereiken bij hun werknemers door deze oplossing te gebruiken voor hun ad-hoc- en terugkerende betalingen.

Het partnerschap met THL Pay is een volgende stap voor AirPlus om de procurement activiteiten te verbeteren

THL Pay is de eerste procure to pay partner voor AirPlus in Nederland. AirPlus is al meer dan 30 jaar succesvol actief in zakelijke betalingen en heeft een leidende positie in business travel management. Vorig jaar heeft AirPlus de AirPlus Virtual Cards Procurement gelanceerd, die ook voor veel andere zakelijke procurement betalingen de juiste oplossing biedt. De samenwerking met THL Pay is een verdere stap om de procurement activiteiten uit te breiden.

“Wij zijn al jaren een expert in Travel Payment. Het partnerschap met THL Pay illustreert de ambitie van AirPlus om onze scope uit te breiden en de Corporate Payment Provider bij uitstek te zijn. We hebben geluisterd naar de behoeften van onze klanten en nu kunnen zij profiteren van onze geïntegreerde betaaloplossingen”, zegt Melvin van Wingerden, Country Manager AirPlus Benelux & Nordics.

Lourens Stamhuis, CEO THL Pay voegt toe: “Wat we hebben ervaren is de behoefte van klanten om de totale controle over hun uitgaven te optimaliseren, zowel van voorkeursleveranciers als van aankopen van ad-hoc leveranciers, de tail spend. De kosten die gemoeid zijn met dit deel van hun uitgaven, zijn aanzienlijk vanwege inefficiëntie en het aantal betrokken stakeholders. Die ook allemaal de uitdagingen van dit aankoop- en betalingsproces ervaren. We zijn trots op onze samenwerking en op het feit dat we de perfecte match zijn om de klant een totaaloplossing te bieden voor het betalen van reis- en niet-reisaankopen.

AirPlus en THL Pay ervaren nu al een grote vraag. De gezamenlijke oplossing zal worden geïntroduceerd met een aantal pilot-klanten en vervolgens voor alle klanten in Nederland.

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.