Emirates Skywards, het loyaliteitsprogramma van Emirates, ondersteunt de meer dan 27 miljoen members door het beleid te versoepelen, flexibiliteit toe te voegen en uitbreidingen op te nemen. Op deze manier komt het loyaliteitsprogramma tijdens de coronacrisis zoveel mogelijk haar members tegemoet.

Behoud van status
Emirates Skywards Silver, Gold en Platinum members met een beoordelingsdatum voor 1 maart 2021 behouden hun huidige status met slechts 80% van de gebruikelijke reisvereisten. Dit betekent dat Silver members nu slechts 20.000 Miles hoeven te verzamelen, Gold members 40.000 en Platinum members 120.000 om de status te behouden.

Daarnaast wordt de status van Emirates Skywards members die hun bestaande niveau niet kunnen behouden tijdens de statusbeoordelingen die tussen maart en september 2020 plaatsvinden, automatisch verlengd tot 31 december 2020.

Verlenging van Miles geldigheid
Members met Skywards Miles die binnenkort verlopen, hoeven zich geen zorgen te maken – het loyaliteitsprogramma heeft de geldigheid verlengd tot 31 december 2020. Skywards Miles kunnen tot 11 maanden van tevoren worden ingewisseld voor een breed scala aan beloningen, waaronder vliegtickets van Emirates en partnerluchtvaartmaatschappijen, vluchtupgrades, hotelverblijven en bijzondere activiteiten. Members kunnen bijvoorbeeld in april hun Skywards Miles gebruiken om een Emirates vliegticket te boeken voor reizen in maart 2021.

Dr. Nejib Ben Khedher, Divisional Senior Vice President van Emirates Skywards zei: ‘Emirates Skywards volgt de wereldwijde situatie nauwlettend en uiteraard zijn wij er voor onze members gedurende deze roerige tijd. We begrijpen dat onze members wellicht bezorgd zijn over het behoud van hun status of over de geldigheid van hun Miles. Daarom hebben we ons beleid versoepeld om hen tijdens deze wereldwijde crisis zoveel mogelijk tegemoet te komen. Het is mogelijk dat de wijzigingen en details van dit versoepelde beleid niet onmiddellijk te zien zijn in de sectie ‘Mijn account’ op emirates.com, dus we vragen om begrip en geduld tijdens deze ongekende tijden voor alle luchtvaartmaatschappijen. Ondertussen dringen we iedereen aan die zich in getroffen steden bevinden, om thuis te blijven en veiligheid voorop te stellen.’

Thuis gebruik maken van de Skywards Miles
Tijdens het thuisblijven en thuiswerken kunnen members nog steeds Skywards Miles verdienen met hun dagelijkse online aankopen door de Emirates Skywards creditcards te gebruiken om Miles te sparen voor toekomstige beloningen. Meer informatie is beschikbaar in de Skywards-sectie van de Emirates App en op www.emirates.com/skywards.

Het Emirates Skywards-team werkt 24/7 achter de schermen om de 27 miljoen members te ondersteunen bij hun vragen. Daarnaast wordt er druk gewerkt aan het aanbieden van nieuwe producten waarvan members kunnen profiteren zodra de services van Emirates weer op de rails zijn.

Emirates Skywards members kunnen de volledige details van de omboekingsopties hier bekijken.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.