Singapore Airlines lanceert nieuwe app

Singapore Airlines heeft zijn nieuwe mobiele app gelanceerd met een nieuwe gebruikersinterface, evenals andere verbeterde functies, waarvan de Singaporese maatschappij zegt dat het de klantervaring zal verbeteren.

Volgens de luchtvaartmaatschappij is de nieuwe app “ontworpen voor snellere prestaties en verbeterde bruikbaarheid, en introduceert nieuwe functies die klanten een naadloze en meer gepersonaliseerde ervaring bieden”.

Passagiers kunnen genieten van “aanzienlijk verbeterde” boekings- en incheckstromen en een verbeterde transactietijd “tot 60 procent”.

.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

IATA zet Schiphol voor schut: 'slechtste ter wereld'

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Polestar 2 nu ook met YouTube aan boord

Motorola brengt nieuwe Razr klassieker

De Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE is snel te bestellen

SEAsonality Symposium op Texel door Relais & Châteaux bij Jef

Avila Reizen & Buitenlandsche Zaken lanceren nieuw label