NH innoveert met zakelijke bookingtool

NH Hotel Group introduceert haar wereldwijde Instant Booking Tool, de eerste tool waarmee gasten kamers, zalen en faciliteiten voor evenementen rechtstreeks online kunnen reserveren en betalen. De tool is binnen de Europese hotelbranche de eerste in zijn soort en is gebaseerd op een bestaande technologische oplossing.

De Instant Booking Tool is 24 uur per dag te gebruiken. Via een intuïtief, gebruiksvriendelijk proces kunnen met deze tool per keer twee zalen voor maximaal vijftig personen en meerdere ruimtes voor groepen van negen tot twintig personen worden gereserveerd. Ook kunnen gebruikers apparatuur, catering en overige services reserveren, prijzen en specificaties opzoeken en zelfs aanbiedingen van verschillende hotels vergelijken. Daarbij kunnen ze kiezen of ze direct online willen betalen via een beveiligd proces, of op een later moment.

Zodra een reservering voltooid is, ontvangt de gast een bevestigingsmail met een overzicht van de bestelde services, waarna indien nodig nog een telefoontje van het hotelpersoneel volgt om de puntjes op de i te zetten. Zo behoudt de klant de persoonlijke touch.

De Instant Booking Tool voor het vergader- en evenementensegment is een mooie uitbreiding op de faciliteiten waarmee we onze zakelijke gasten helpen bij het organiseren van hun evenementen”, aldus Rufino Pérez Fernández, Chief Operations Officer en Global Transformation Leader bij NH Hotel Group. “Naast onze traditionele reserveringsmogelijkheden kunnen onze gasten nu met deze innovatieve oplossing hun evenementenlocatie in nog geen vijf minuten boeken en betalen. Ondertussen blijft ons team van experts klaarstaan om hen te helpen hun evenement bij NH onvergetelijke te maken.

Deze baanbrekende nieuwe toevoeging aan NH MEETINGS voor het vergader- en evenementensegment is wederom een innovatie waarmee NH zich door inzet van nieuwe technologie onderscheidt van de concurrentie en de toegevoegde waarde voor gasten naar nieuwe hoogtes brengt.

De tool, die bereikbaar is via http://meetings.nh-hotels.com/, is in een pilotproject in Duitsland getest en behaalde daar uitstekende resultaten. Vanaf nu kunnen gasten over de hele wereld actuele prijzen en beschikbaarheid aanvragen voor vergaderruimtes en zalen en deze direct reserveren en betalen.

‘NH MEETINGS: inspire.create.enjoy.’

NH MEETINGS, van NH Hotel Group voor het vergader- en evenementensegment, richt zich op de wensen en behoeften van gasten. “NH MEETINGS: inspire. create. enjoy.” is gecreëerd om unieke evenementen neer te zetten die uitmonden in memorabele momenten voor de organisatoren, boekers én deelnemers.

De kernelementen van NH Meetings zijn: de Ambassador Service, met één contactpersoon voor het gehele traject van voorbereiding, uitvoering en evaluatie, Specialist Advisory Service; waarbij NH Hotel Group zorgt voor persoonlijk advies op maat, gebaseerd op jarenlange ervaringen, inzichten, resultaten en de specifieke behoeften van de sector, Personalised Professional Response, waarbij de klant binnen 2 uur na aanvraag reactie en binnen 24 uur een complete offerte ontvangt, Eco-Friendly Meetings, inzicht in en beperking van de CO2 footprint van de meeting of het event, High Tech Made Easy, innovatie van technieken die een bijeenkomst nog succesvoller maken, gratis gebruiksvriendelijke WiFi en Tempting Breaks, een uniek, gevarieerd, aanpasbaar gastronomisch aanbod. En dat alles vanuit de filosofie dat alles mogelijk is, een benadering van klant- en gastrelaties die we bij NH Hotel Group ‘Always Yes!’ noemen. Kort gezegd is dit de opzet: een gast heeft een idee voor zijn vergadering of evenement, en NH Hotel Group voert dit idee uit door gedurende het gehele proces van evenementenbeheer gespecialiseerde ondersteuning te bieden. Daarbij horen bijvoorbeeld ook vergaderruimtes die voor aanvang van de grote dag helemaal ingericht en klaar voor gebruik zijn en technische en professionele hulp op de locatie om er zeker van te zijn dat het evenement vlekkeloos verloopt.

De combinatie van al deze elementen in het vergader- en evenementensegment van NH Hotel Group, waar nu de Instant Booking Tool nog bij is gekomen, vormt een overtuigen de propositie die niet alleen garant staat voor ongeveer 25% van de omzet van NH Hotel Group, maar ook een strategische rol speelt in het behoud van de wereldwijde dekking van de onderneming.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Amex GBT neemt CWT over voor 526 miljoen euro

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica

Festival TREK viert tiende seizoen met negen edities

Breitling doet inspiratie op in de Schotse hooglanden