KLM start bezorgservice voor BlueBiz-klanten

KLM start op 7 december een speciale pakket bezorgservice voor haar BlueBiz klanten. Shipping Blue is een nieuwe wereldwijde pakket bezorgservice, speciaal ontwikkeld voor het midden- en kleinbedrijf. Leden die zijn aangesloten bij het BlueBiz loyaliteitsprogramma van Air France-KLM kunnen pakketten tot 30 kilo over de hele wereld versturen tegen concurrerende prijzen. De pakketten worden van deur naar deur gebracht binnen drie tot vijf werkdagen. Bij elke zending ontvangen klanten Blue Credits die ze kunnen inwisselen bij het boeken van een ticket.

“Met deze service laten we opnieuw zien dat wij met nieuwe producten investeren in onze toekomst en snel inspelen op de kansen in de markt. Het is een bevestiging van onze vrachtstrategie om te investeren in digitalisering, infrastructuur en strategische samenwerkingen om daarmee de bijdrage aan de AirFrance-KLM Groep te maximaliseren.”

Marcel de Nooijer, Executive Vice President Air France – KLM Cargo

Shipping Blue wordt mogelijk gemaakt door het uitgebreide internationale netwerk van KLM. Nadat een boeking is geplaatst, wordt het pakket opgehaald door een koerier. De zending wordt door Air France of KLM naar de dichtstbijzijnde luchthaven gevlogen, waar het per koerier wordt opgehaald en bij de geadresseerde wordt afgeleverd. Een speciale Track & Trace service zorgt ervoor dat klanten volledige ondersteuning en controle krijgen over het verzend- en leveringsproces.

“De business van kleine pakketten, die voornamelijk wordt gedreven door de verkopen via het internet, groeit sterk. We zien, wereldwijd, een gemiddelde stijging van 20% als het gaat om cross border E-commerce. Met deze innovatie spelen wij in op die ontwikkeling. “

Gert Jan Roelands, Vice President Area Europe Air France – KLM Cargo

Sparen voor Blue Credits

Shipping Blue levert niet alleen een nuttige service aan het midden- en kleinbedrijf, maar geeft BlueBiz-leden ook Blue Credits. Deze Credits kunnen worden ingewisseld voor reisboekingen, waardoor reiskosten voor het MKB worden verlaagd. Shipping Blue is getest bij 3000 MKB-bedrijven in Nederland. Vanaf 7 december is de service beschikbaar voor 29.000 BlueBiz-klanten in Nederland en kort daarna voor alle BlueBiz-klanten van Air France KLM.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Amex GBT neemt CWT over voor 526 miljoen euro

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica

Festival TREK viert tiende seizoen met negen edities

Breitling doet inspiratie op in de Schotse hooglanden