Nieuwe merk van Accor opent eerste locatie

Het nieuwe merk van AccorHotels (JO&JOE) gaat haar allereerste locatie openen in de Franse surfplaats Hossegor, Frankrijk.  Dit nieuwe Open Huis-concept is een combinatie van een hotel, hostel en vakantiewoningen.

Voor de opening in Hossegor bundelt JO&JOE de krachten met de surfmerken Quiksilver en Roxy. Het doel van de allereerste JO&JOE is om een nieuwe en authentieke ervaring te bieden voor reizigers én locals, om samen te komen en te relaxen.

Volgende JO&JOE openingen staan voor 2018 gepland in Parijs en Bordeaux.

Cédric Gobilliard, Senior Vice President, Lifestyle Division, AccorHotels: ‘Het creëren van een Open Huis in slechts drie maanden was een grote uitdaging. Maar deze uitdaging werd mogelijk gemaakt door de start-up aanpak en behendigheid van het team gecombineerd met de steun van onze partners Quicksilver en Roxy. Dit ambitieuze project blaast een wind van verandering door de hospitality markt.’

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

KLM introduceert drie nieuwe Europese bestemmingen

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

NIO introduceert Flexibele Upgrade Service

Star Clippers opnieuw vanaf Sint-Maarten

Conservatorium Hotel feestelijk met Maison Cartier

Breitling Avenger komt met nieuwe Night Mission-modellen

Snel toeslaan: 40 jaar oude Hibiki voor €35.000 per fles