Hertz heeft onlangs haar wereldwijde samenwerking met Lufthansa verlengd. Sinds 2013 geeft deze overeenkomst meer gemak en voordelen voor passagiers van de airline.

Michel Taride, Group President, Hertz International: ‘We zijn ervan overtuigd dat de vernieuwing van onze samenwerking met Lufthansa heel welkom is bij reizigers die op zoek zijn naar comfort, hoogstaande kwaliteit en betrouwbaarheid voor hun reizen. Het uitgebreide netwerk van Lufthansa in 83 landen, samen met ons wereldwijde netwerk en leidende aanwezigheid in de Verenigde Staten zijn zeker de perfecte combinatie voor zowel privé als zakelijke reizigers.’

Hertz is ruim 23 jaar partner van Lufthansa’s Miles & More. Daarnaast voorziet Hertz 24/7 het wagenpark van Lufthansa. Dit is Lufthansa CarPool; een wagenpark met voertuigen die voorzien zijn van autodeeltechnologie, die ter beschikking wordt gesteld voor de medewerkers van Lufthansa in Berlijn, Frankfurt, Hamburg en München. Hertz is ook exclusieve partner van Lufthansa voor alle zakelijke huren van de medewerkers van de vliegmaatschappij wereldwijd en als er storingen zijn in het vliegverkeer dan zorgt Hertz voor voertuigen voor klanten en de bemanning.

Als oprichter en lid van Star Alliance bedient Lufthansa zowel de zakelijke als toeristische reizigers via haar wereldwijde webportaal Lufthansa.com in  83 landen en 12 talen.

Op de foto: Michel Taride, Group President, Hertz International en Heike Birlenbach, Senior Vice President Sales, Lufthansa Hub Airlines and Chief Commercial Officer (CCO) Hub Frankfurt.

LEAVE A REPLY

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.