Golden Tulip gaat vernieuwen. De Nederlands hotelketen lanceert dit jaar een geheel nieuwe merkstrategie. Deze maand werd het eerste Golden Tulip Hotel nieuwe stijl in Marseille gepresenteerd aan de internationale pers. In Nederland introduceert het hotel label voor deze zomer de “Mobile Hotel Bar”. De bar annex foodtruck wordt de komende maanden ingezet op diverse evenementen, festivals en  eigen activiteiten. Bedrijven, verenigingen, organisaties of goede doelen maken kans om deze mobiele truck in te zetten voor een eigen event.

Hoe maak je kans op je eigen Mobile Hotel Bar?

Laat onder deze Facebook post in een reactie weten waarom het betreffende bedrijf, (sport)club, stichting, zorginstelling of goede doel de Mobile Hotel Bar zou moeten winnen. Alle motivaties worden beoordeeld door een jury van een aantal Golden Tulip Hotels. Op 10 juli wordt de gelukkige winnaar bekend gemaakt. De Hotelbar kan worden ingezet tot vrijdag 29 september, op basis van beschikbaarheid.

PLAYTIME. ANYTIME.

Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen. Roger Kruft, Hoofd Marketing  Louvre Hotels Group Benelux: ‘’De komende jaren zullen we ook in de Benelux hotels anders gaan inspelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Playtime. Anytime. staat voor ons voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in onze hotels verblijven. Dit kan voor jong en oud gelden; uit ons onderzoek dit jaar blijkt dat er een groeiende behoefte is aan efficiënt online contact, het ontmoeten van andere gasten en extra beleving. We willen ons de komende jaren op dit gebied onderscheiden van andere hotelmerken.”

Playtime. Anytime op film: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.