Cathay Pacific verbetert lidmaatschapsprogramma

Cathay is verheugd om aan te kondigen dat leden sinds kort kunnen genieten van het beste van Marco Polo Club en Asia Miles gecombineerd in één Cathay-lidmaatschapsprogramma. Dit betekent dat leden mogelijkheden hebben om Asia Miles en Status Points – voorheen bekend als Marco Polo Club Points – te sparen en in te wisselen voor nog meer exclusieve privileges wanneer zij reizen met of uitgaven doen bij Cathay.

Met het vernieuwde lidmaatschapsprogramma, kunnen leden blijven genieten van de beste reisprijzen en tegelijkertijd het volledige potentieel van Cathay verkennen door middel van lifestyle-aanbiedingen en -ervaringen. Cathay heeft haar lifestyle-aanbod op het gebied van betalen, dineren, winkelen, vakanties en wellness verder uitgebreid en heeft daarmee momenteel meer dan 800 partners om haar leden unieke ervaringen te bieden (het aanbod kan per markt verschillen). In de komende maanden worden er exclusieve aanbiedingen en ervaringen op het gebied van reizen en lifestyle gelanceerd speciaal voor Cathay-leden.

“Als luchtvaartmaatschappij uit Hongkong, verbinden wij onze thuisstad met de wereld en groeien wij al meer dan 75 jaar samen met onze leden. Onze wereld is de afgelopen jaren geëvolueerd, met veranderende verwachtingen op het gebied van reizen en lifestyle. Wij blijven daarom luisteren naar onze leden en investeren in nieuwe ervaringen om hen vooruit te helpen in het leven,” aldus Paul Smitton, Director Customer Lifestyle.

“We wilden het voor leden gemakkelijker maken om alles uit Cathay te halen. Daarom hebben we de programma’s vereenvoudigd en ons lidmaatschap geëvolueerd om meer voordelen en keuzes te bieden die het leven van onze leden verbeteren, zowel op de grond als in de lucht. Dit met behoud van alles wat ze kennen en liefhebben van Cathay, terwijl we innoveren voor de toekomst. We willen onze gemeenschap van meer dan 12 miljoen leden bedanken voor hun voortdurende loyaliteit en steun door de jaren heen.”

Om het leden zo gemakkelijk mogelijk te maken en het beste uit het programma te halen, verbetert Cathay ook haar digitale ervaring: van een overzichtelijke website tot de Cathay mobiele app, waarmee leden op één plek toegang hebben tot hun lidmaatschapskaart. En van Asia Miles kunnen sparen en inwisselen, tot Status Points kunnen opbouwen en toegang hebben tot de nieuwste unieke aanbiedingen. Nieuwe leden kunnen zich zonder toetredingskosten aanmelden bij Cathay via een vereenvoudigd proces en onmiddellijk toegang krijgen tot een reeks ledenvoordelen en beloningen via deze digitale platforms.

Het verbeterde lidmaatschapsprogramma heeft een eenvoudige structuur met vier niveaus: Diamond, Gold, Silver en Green. De huidige leden van de Marco Polo Club Diamond, Gold en Silver gaan direct over in de overeenkomstige Cathay-status met automatische verlenging tot 2022. Daarnaast zullen de huidige Marco Polo Club Green en Asia Miles-leden overgaan in Cathay Green-leden.

Bij Cathay hebben leden meerdere manieren om hun Status Points te behouden en te verzamelen – zowel op de grond als in de lucht – bijvoorbeeld met de co-branded creditcards van Cathay. Alle Cathay-leden kunnen profiteren van geselecteerde voordelen – zoals voorrang bij het inchecken – met toenemende voordelen bij hogere statusniveaus. Leden in Hongkong kunnen hun status verlengen en opwaarderen door uitgaven te doen met de co-branded creditcards en Asia Miles sparen wanneer zij winkelen, dineren, vliegen en vakanties boeken.

Daarnaast introduceert Cathay nieuwe manieren voor leden om hun aantal miles te vergroten, zodat Silver-leden (en hoger) meer miles kunnen verdienen wanneer zij bij Cathay winkelen, dineren of reizen. Speciale tarieven voor miles zullen ook worden aangeboden voor de in aanmerking komende leden wanneer zij Miles Plus Cash gebruiken, wat meer flexibiliteit biedt om miles uit te geven.

Bezoek onze website en ontdek “Een beter leven met Cathay”.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

De nieuwe Business Traveller is uit!

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Heineken Experience weer feestelijk open

Cadeautip: Courvoisier VSOP

art'otel Amsterdam doet actie met STRAAT Museum

Holland America Line presenteert jubileumbiertje

Luxueuze privévilla’s bij Hotel Los Jardines de Abama Suites