Accorhotels lijkt een nieuw merk onafhankelijke boetiekhotels te lanceren onder de naam Greet.

Le Figaro meldt dat het nieuwe merk deze zomer, in eerste instantie in Frankrijk, met hotels van 50 tot 70 kamers zal lanceren.

Volgens het rapport zal Greet zijn gericht op onafhankelijke hoteliers, met het ontwerp “overgelaten aan het oordeel van de eigenaren”.

De enige vereiste faciliteiten zullen een bar zijn, hoewel Accorhotels voorbeelden van kamers en gemeenschappelijke ruimtes heeft gepresenteerd om “de geest van het merk” te versterken.

Le Figaro zegt dat de hotelgroep wil dat het merk ‘vintage en ongeremd’ is, en geeft een voorbeeld van een oude koelkast die in een kledingkast is veranderd.

Accorhotels heeft de afgelopen jaren verschillende merken toegevoegd via overname, waaronder Fairmont, Raffles, Sofitel en Movenpick, en participeert ook in SBE Entertainment Group, waaronder merken als Delano, Mondrian, Hudson en SLS.

De groep is ook van plan om volgend jaar het merk Orient Express Hotels opnieuw te lanceren in Bangkok, en heeft geëxperimenteerd met een hotelconcept waarmee reizigers hun eigen kamer kunnen ontwerpen, onder het # 360ROOM-initiatief.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.