Accorhotels lanceert weer nieuw label: Greet

Accorhotels lijkt een nieuw merk onafhankelijke boetiekhotels te lanceren onder de naam Greet.

Le Figaro meldt dat het nieuwe merk deze zomer, in eerste instantie in Frankrijk, met hotels van 50 tot 70 kamers zal lanceren.

Volgens het rapport zal Greet zijn gericht op onafhankelijke hoteliers, met het ontwerp “overgelaten aan het oordeel van de eigenaren”.

De enige vereiste faciliteiten zullen een bar zijn, hoewel Accorhotels voorbeelden van kamers en gemeenschappelijke ruimtes heeft gepresenteerd om “de geest van het merk” te versterken.

Le Figaro zegt dat de hotelgroep wil dat het merk ‘vintage en ongeremd’ is, en geeft een voorbeeld van een oude koelkast die in een kledingkast is veranderd.

Accorhotels heeft de afgelopen jaren verschillende merken toegevoegd via overname, waaronder Fairmont, Raffles, Sofitel en Movenpick, en participeert ook in SBE Entertainment Group, waaronder merken als Delano, Mondrian, Hudson en SLS.

De groep is ook van plan om volgend jaar het merk Orient Express Hotels opnieuw te lanceren in Bangkok, en heeft geëxperimenteerd met een hotelconcept waarmee reizigers hun eigen kamer kunnen ontwerpen, onder het # 360ROOM-initiatief.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Stedelijke (zaken)reizen van groot belang voor economie

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Cadeautip: Courvoisier VSOP

Heineken Experience weer feestelijk open

art'otel Amsterdam doet actie met STRAAT Museum

Holland America Line presenteert jubileumbiertje

Luxueuze privévilla’s bij Hotel Los Jardines de Abama Suites