Wednesday, December 1, 2021

Rotterdam The Hague airport vanaf maandag week dicht

0

Rotterdam The Hague Airport (RTHA) gaat vanaf aanstaande maandag 29 november 07.00 uur zeven dagen op slot vanwege een grote onderhoudsbeurt op en nabij de taxibaan voor vliegtuigen. Alleen de politie- en traumahelikopter kunnen nog gebruik maken van het vliegveld. Al het andere verkeer kan tijdens de 7-daagse sluiting geen gebruik maken van de kilometerslange taxibaan Victor en daarmee niet van de enige start- en landingsbaan.

Volgens het 65-jarige vliegveld is de taxibaan hard toe aan een opknapbeurt. Het laatste grote onderhoud dateert al van eind jaren negentig. Het onderhoud is nodig om de veiligheid voor het taxiënd vliegverkeer te kunnen blijven garanderen. Op dit moment kent het asfalt teveel scheuren en gaten. De taxibaan krijgt helemaal nieuw asfalt om dit op te lossen. De twee intersecties aan beide uiteinden van de taxibaan worden zelfs verbreed en voorzien van nieuw asfalt. Het werk wordt uitgevoerd door bouwbedrijf KWS Infra bv.

“We vernieuwen veel onderdelen”
Vanaf het najaar is Rotterdam The Hague Airport begonnen met het groot onderhoud. Vier intersecties zijn al zo goed als klaar. Projectleider Bas Hengeveld: “Tijdens het groot onderhoud in de 7-daagse sluiting vernieuwen we veel onderdelen op en nabij de taxibaan en de intersecties. Zo wordt naast het vernieuwen van de fundatie en het asfalt ook nieuwe markering aangebracht, brengen we nieuwe randgoten aan en vervangen we de bekabeling van de baanverlichting. Ook komt er nieuwe LED-verlichting en komen er nieuwe baanborden.”

De sluiting van de luchthaven is nodig om de meest kritische werkzaamheden, binnen de invloedssfeer van de baan, in een zo kort mogelijk tijdsbestek te kunnen uitvoeren. “Als we alles wat we willen doen in een gewone operatie uitvoeren met iedere dag stijgend en dalend vliegverkeer, dan kost deze opknapbeurt maanden extra tijd. Nu werken we dag en nacht door en kost het zeven dagen tijd. Er moet gewoon veel gebeuren.”

Meest milieuvriendelijke asfalt
Rotterdam The Hague Airport zet bij de aanleg van nieuw asfalt in op klimaat neutrale en circulaire infrastructuur. De verduurzaming van het asfalt voor de taxibaan maakt hier deel van uit. Dit zijn namelijk materiaalstromen met een grote milieu en CO2-impact. Bij de aanleg van dit asfalt richten we ons samen met bouwer KWS Infra bv. op het hergebruik van materialen en het toepassen van duurzame materialen en productieprocessen.

Het asfalt wat vrijkomt na de renovatie wordt grotendeels hergebruikt in nieuw asfalt. In dit project wordt in de onderlagen 50% asfalt hergebruikt en in de tussenlagen 65 %. Meer recyclen van het oude asfalt is vanwege de hoge eisen van kwaliteit helaas niet mogelijk.

Geen passagiers
Ook op andere plekken op de luchthaven vinden werkzaamheden plaats. Het vliegveld gebruikt deze kans nu er in deze 7-daagse sluiting geen passagiers zijn om de terminal een grote schoonmaakbeurt te geven en te werken aan technische installaties. Bekijk hieronder alle werkzaamheden.

De werkzaamheden zullen zowel overdag (tussen 07.00 uur en 17.00 uur) als ’s nachts plaatsvinden.

Groene stroom
Tegelijk met deze werkzaamheden worden op dit moment de eerste zonnepanelen parallel aan de start-landingsbaan op Zonnepark Rotterdam The Hague Airport geplaatst. Hier realiseert de luchthaven een park met 37.000+ zonnepanelen, een van de grootste zonneparken in de regio Zuidwest Nederland. Volgend jaar moet dit park met een oppervlakte van 7,7 hectare ervoor zorgen dat RTHA in één klap volledig voorzien is van lokaal gewonnen groene stroom. Tegelijkertijd komt stroom beschikbaar voor andere innovatie- en duurzaamheidsprojecten.

Het park levert straks jaarlijks circa 14 gigawatt aan groene stroom op. Dat is vergelijkbaar met het jaarlijkse energieverbruik van meer dan vijfduizend huishoudens. Het doel is begin volgend jaar operationeel met het zonnepark te zijn.

In april 2022 moet de hele renovatie achter de rug zijn. Het asfalteren en vooral het aanbrengen van nieuwe markering is weersgevoelig. Veel regen kan de planning nog beïnvloeden.

De renovatie wordt uitgevoerd in 3 fasen. Bekijk hier de operationele gevolgen per fase: https://www.rotterdamthehagueairport.nl/luchthaven-en-ik/organisatie/bouwactiviteiten/item/renovatie-taxibaan-start-in-oktober/

Meer informatie. Bekijk dan onze pagina op de website over bouwactiviteiten. https://www.rotterdamthehagueairport.nl/luchthaven-en-ik/organisatie/bouwactiviteiten/

Premium comfortbeleving in de vernieuwde Audi A8

0

De wensen van bestaande en potentiële Audi A8-klanten veranderen snel. Tijd, ruimte en individuele keuzes staan meer dan ooit centraal. Tegelijkertijd hechten klanten ook aan traditionele eigenschappen als een bijzondere rijervaring en een beleving van luxe en kwaliteit. In de vernieuwde Audi A8 leidt de combinatie van actuele en traditionele wensen tot een veelzijdig totaalconcept waarbij comfort samen gaat met hoogwaardige nieuwe technologieën.

Om aan de hoge comfort- en luxewensen van zowel bestaande als mogelijke nieuwe kopers van een Audi A8 te voldoen, maakt Audi gebruik van de allerlaatste technologieën op het gebied van bijvoorbeeld veiligheid, verlichting en infotainment. De relaxfauteuil achter in de A8 L laat zien hoe ver Audi kan gaan op het gebied van comfort. De stoel is op vele manieren elektrisch verstelbaar en de passagier kan met de voeten op de voetsteun zelfs gebruik maken van massage- en verwarmingsfuncties voor de voetzolen. Het Air Quality Pakket draagt bij aan een optimaal en gezond interieurklimaat, waarbij het efficiënte filtersysteem van de automatische vier-zone airconditioning schadelijke stoffen en fijnstof buiten het interieur houdt. Het filter helpt zelfs allergenen en micro-organismen onschadelijk te maken.

Relaxed rijden

Zelfs de verlichting van de nieuwe Audi A8 draagt bij aan een ontspannen rijervaring. De digitale Matrix LED-koplampen zijn nu uitgevoerd met DMD-technologie (digital micromirror device). 1,3 miljoen microspiegels ‘breken’ het LED-licht in pixels. De individuele aansturing van de microspiegels maakt een zeer precieze lichtverdeling mogelijk. Zo ervaart de bestuurder een zee van zeer helder licht. Dit draagt bij aan het intuïtief binnen de wegmarkeringen blijven, vooral bij wegwerkzaamheden. De digitale OLED-achterlichten maken gebruik van nabijheidsdetectie. Ze lichten automatisch op als weggebruikers dichtbij de stilstaande auto komen (twee meter). Ook dit komt de veiligheid ten goede.

 

BCD Travel introduceert veiligheids-app BCD Alert

0

Wereldwijd neemt het reisverkeer weer toe en daarmee ook de aandacht voor de veiligheid van reizigers. Met BCD Alert™ breidt BCD Travel zijn portfolio van beveiligingsoplossingen voor zakenreizigers verder uit. De mobiele app is speciaal ontwikkeld voor travel- en securitymanagers om op afstand risico’s te monitoren en daarop te reageren en zo 24 uur per dag reizigers onderweg te beschermen tegen risico’s en incidenten.

BCD Alert volgt alle waarschuwingen, alarmmeldingen en noodsituaties voor reizigers op basis van hun boekingen. De app stuurt vervolgens pushnotificaties naar het startscherm van het mobiele apparaat en toont een lijst van getroffen reizigers. Travel- en securitymanagers kunnen via de app rechtstreeks contact met hen opnemen via sms, e-mail of click-to-call. Klanten die Emergency Response in BCD’s reisapp TripSource® geactiveerd hebben, kunnen bovendien zien welke reizigers al gemeld hebben dat ze in veiligheid zijn, zodat ze zich kunnen concentreren op de overige reizigers.

“BCD Alert is een goed voorbeeld van onze overkoepelende strategie om travelmanagers gericht inzicht en informatie te bieden op basis van specifieke criteria,” zegt Woody Tatum, Vice President of Travel Data and Insights bij BCD. “Real-time proactieve waarschuwingen, of het nu gaat om een veiligheidsprobleem, leveringskwestie of uitgavelimiet, dienen als een virtueel duwtje in de rug om actie te ondernemen.”

De app is de nieuwste toevoeging aan BCD’s productaanbod om reizigers veilig te houden. Hieronder vallen ook de COVID-19 Information Hub, DecisionSource® security map & risk reports, TripSource risk alerts & check-in en Traveler Security Program Assessment.

BCD Alert is wereldwijd beschikbaar voor BCD-klanten met een DecisionSource-login via de App Store en Google Play. BCD presenteert de mobiele app voor het eerst tijdens het GBTA congres in Orlando, Florida van 17-19 november op stand #1253.

Voor meer informatie, bekijk deze video.

AMEX GBT helpt klanten op weg naar lagere Co2-uitstoot

0

American Express Global Business Travel (GBT) kondigt initiatieven aan om klanten te helpen hun CO2-reductiedoelstellingen te behalen en zelf vooruitgang te boeken op weg naar een netto CO2-uitstoot van nul in 2050.

Green Compass, een nieuwe service die ontwikkeld is door de adviestak van GBT, Global Business Consulting, helpt bedrijven om de CO2-uitstoot van zakenreizen te verminderen en reizen toch mogelijk te maken. Green Compass biedt travelmanagers een intuïtief dashboard dat gedetailleerd inzicht geeft in de factoren die de uitstoot van zakenreizen vergroten en helpt bij het identificeren van de beste acties om hun reisprogramma CO2-arm te maken.

De acties zijn afhankelijk van de reispatronen en zakelijke behoeften van een bedrijf en kunnen bestaan ​​uit het kiezen voor duurzame hotels, vliegen met vliegtuigen met een lagere uitstoot, het vervangen van vliegreizen door treinreizen, het inkopen van duurzame vliegtuigbrandstof (SAF) of CO2-compensatie. GBC-consultants ontwikkelen vervolgens samen met de travelmanager een ​​strategie om de beoogde emissiereducties te bereiken.

Julie Avenel, vice-president van GBT Global Business Consulting: “De wereld moet weer kunnen reizen en zakendoen en we willen bedrijven helpen om dit zo slim en duurzaam mogelijk te doen. Green Compass geeft reismanagers en belanghebbenden op het gebied van duurzaamheid het data-inzicht en de expertise die ze nodig hebben om het koolstofvrij maken van hun organisatie te begeleiden, en laat zien welke stappen ze kunnen nemen om de uitstoot te verminderen, terwijl ze blijven reizen. De meeste CO2-producten geven alleen aan wat de uitstoot is die door reizen wordt veroorzaakt. Met Green Compass kunnen bedrijven doelen stellen, vooruitgang bijhouden en actie ondernemen.”

Green Compass maakt deel uit van GBT’s aanbod op het gebied van duurzaam reizen, waar klanten en leveranciers oplossingen kunnen vinden die hun transitie naar een CO2-arme toekomst helpen versnellen. De methodologie, data-integriteit en berekeningen achter het Emissions Optimization Algorithm (EOA) van Green Compass zijn geverifieerd door Carbon Footprint.

GBT lanceert Green Compass tijdens de GBTA Convention 2021 in Orlando, deze week.

Op weg naar een koolstofvrij GBT
GBT heeft formeel toegezegd dat het wetenschappelijk onderbouwde doelen stelt als tussenstap op weg naar een wereldwijde netto CO2-uitstoot van nul in 2050. GBT zal de methodologie van het Science Based Targets initiative (SBTi) volgen om CO2-reductiedoelstellingen voor zijn wereldwijde activiteiten en supply chain te bepalen voor de komende twee jaar.

In het kader van de wetenschappelijk onderbouwde en netto-nul-doelstellingen werkt GBT aan het beperken van de opwarming van de aarde om de meest catastrofale bedreigingen van klimaatverandering te voorkomen, zoals uiteengezet in het Klimaatakkoord van Parijs. GBT sluit zich aan bij SBTi, samen met meer dan 2.000 andere bedrijven die samen meer dan 20% van de wereldwijde marktwaarde vertegenwoordigen (meer dan 20 biljoen dollar)1.

GBT is sinds 2019 CO2-neutraal wat betreft zijn eigen reizen, als één van de eerste wereldwijde reismanagementbedrijven die 100% van zijn eigen reisemissies compenseerde. Om de wetenschappelijk onderbouwde en netto-nul-doelstellingen te helpen bereiken, zal GBT duurzame vliegtuigbrandstof (SAF) opnemen in zijn strategie om de eigen uitstoot van zakenreizen te verminderen. GBT werkt al aan het opschalen van SAF in de gehele luchtvaartbranche door samen te werken met Shell Aviation. Hierbij wordt de koopkracht van luchtvaartmaatschappijen en GBT’s zakelijke reisklanten gecombineerd.

Si-Yeon Kim, GBT’s Chief Risk & Compliance Officer en Executive Chair of Environmental, Social, and Governance (ESG): “Terwijl we klanten en reizigers helpen, versnelt GBT zijn eigen vooruitgang op weg naar een koolstofvrije toekomst. Ons formeel verbinden aan de SBTi is een belangrijke mijlpaal, die onze vastberadenheid bekrachtigt om in 2050 of eerder een netto CO2-uitstoot van nul te hebben.”

Meer informatie over de duurzaamheidsdoelstellingen en voortuitgang van GBT is beschikbaar in GBT’s jaarlijkse Environmental Social and Governance (ESG) verslag.

 

foto Shutterstock

Qatar Airways toont de nieuwe zuinige Boeing 777-9

0
Qatar Airways heeft als eerste airline de nieuwste generatie Boeing 777-9 vliegtuig (tijdelijk) mogen verwelkomen. De ultramoderne, brandstofefficiënte jet werd feestelijk onthaald op thuishaven Doha International Airport (DIA).

Een groot aantal VIP-gasten sloot zich aan bij de Group Chief Executive van Qatar Airways, Akbar Al Baker, om de aankomst van het vliegtuig mee te maken, dat in Qatar zal blijven voor het terugkeert naar het Boeing Field in Seattle om het rigoureuze testprogramma voort te zetten.

Het toestel, dat naar verwachting in de nabije toekomst aan de vloot van de bekroonde luchtvaartmaatschappij zal worden toegevoegd, zal de grootste en meest efficiënte tweemotorige jet ter wereld zijn, met een brandstofverbruik dat 20 procent lager ligt en een lagere uitstoot dan vliegtuigen van de vorige generatie. De belangrijkste technologieën die deze efficiëntie mogelijk maken, zijn de nieuwe vleugels van koolstofvezelcomposiet, de nieuwe motoren en de motorgondels met natuurlijke laminaire stroming.

De 777-9 bouwt verder op de door passagiers geprefereerde en marktleidende 777- en 787 Dreamliner families om de vliegervaring van de toekomst te bieden. Zowel passagiers als de bemanning zullen van een comfortabelere cabinehoogte genieten, een betere luchtvochtigheid, een vlottere reis, een bredere cabine, grotere ramen en een ruimtelijke architectuur.

Akbar Al Baker, Group CEO van de Qatar Airways Group, verklaart: ” Reeds in 2013 kondigde de Qatar Airways Group voor het eerst aan te willen investeren in de nieuwste generatie vliegtuigen van Boeing. Naar aanleiding van ons bezoek aan de Boeing-fabriek in Everett, Washington in september 2018, hadden we de gelegenheid om de 777-9 zelf van dichtbij te bekijken, maar vandaag is de eerste kans voor de luchtvaartmaatschappij en onze gewaardeerde VIP-gasten om getuige te zijn van onze aanzienlijke toewijding ten opzichte van dit ongelooflijke vliegtuig nu het voor het eerst aankomt hier in Qatar.”

“We zijn er enorm trots op om een internationale lanceringsklant te zijn voor dit toonaangevende toestel en om onze toewijding te tonen om ons bloeiende wereldwijde netwerk te blijven ondersteunen met een vloot die de jongste, technologisch meest geavanceerde en efficiëntste tweemotorige toestellen ter wereld omvat.”

Win: een nacht in een luxe Baileys Suite!

0

Oeh, dat is lekker genieten met een hoofdletter G, eh… B! Baileys in december de ‘Baileys Holiday Re-Treat’. Een luxe suite in boetiekhotel Morgan & Mees in Amsterdam wordt volledig omgetoverd tot knusse Baileys-kamer, inclusief een flinke portie pampering. De Baileys-retreat is perfect om even helemaal aan de decembergekte te ontsnappen en zit bomvol verwennerijen en heerlijkheden. En het beste nieuws: er zijn een aantal plekken beschikbaar voor de lucky few!

 

 

“The Retreat that keeps on treating”

Boetiekhotel Morgan & Mees in Amsterdam wordt tijdens de decembermaand volledig ondergedompeld in Baileys-sferen. In de Baileys Holiday Re-Treat volgt de ene verwennerij na de andere en loop je na 24 uur weer helemaal opgeladen naar buiten, klaar voor alle tradities en verplichtingen die eraan komen. De perfecte december getaway, helemaal voor jou en een +1.

De retreat is een aaneenschakeling van heerlijkheden. Na een dag kerstinkopen doen in de winterkou word je in het hotel onthaald met een speciale Baileys met warme chocolademelk. Daarna is het tijd te genieten van jullie luxe en comfortabele hotelkamer, inclusief een heuse ‘treat bar’ vol lekkernijen. Even later volgt een vijfsterrenmassage op de kamer, met als ‘happy end’ een speciale cocktail. Volledig ontspannen schuiven jullie aan bij het diner dat vol zit met Baileys-accenten. En dit is nog niet eens alles.

 

 

Maak kans op een nacht

Klinkt een nacht in de Baileys Holiday Re-Treat jou als muziek in de oren? Dan heb je geluk: je kunt je namelijk inschrijven voor een van deze gewilde nachten, die plaatsvinden tussen 14 en 19 december. Laat je gegevens hier of hier achter en geef daarbij aan waarom jij de decembergekte heel graag even zou willen ontvluchten.

Brussels Airlines: negende toestel voor lange afstanden

0

Brussels Airlines breidt zijn intercontinentale vloot in de zomer van 2022 uit met een negende A330.

Met de extra capaciteit zal Brussels Airlines, onderdeel van de Lufthansa Group, de West-Afrikaanse stations Conakry (Guinee) en Ouagadougou (Burkina Faso) heropenen en frequenties toevoegen op zijn routes van Brussels Airport naar Freetown, Monrovia, Banjul en Lomé.

De airline gaat voor groei in Afrika, zijn belangrijkste markt.
Eerder werd de intercontinentale vloot afgebouwd van 10 naar 8 toestellen, in het kader van het transformatieprogramma in 2020.

Red Wings gaat vliegen tussen Schiphol en St Petersburg

0

De Russische luchtvaartmaatschappij Red Wings is van plan om op 30 november te starten met vluchten tussen St. Petersburg en Amsterdam. Dat meldt Amsterdam Airport Schiphol.

Er worden twee keer per week vluchten uitgevoerd tussen Pulkovo Airport (de internationale luchthaven van Sint-Petersburg) met een Airbus A321.

Red Wings is een Russische lowcost airline met Moskou Vnukovo als thuisbasis. Er wordt vooral op binnenlandse bestemmingen gevlogen. Schiphol zou de eerste bestemming in West-Europa zijn.

De vloot van het bedrijf bestaat uit 24 vliegtuigen: 11 Airbus 321’s, vier Airbus 320’s, zeven SSJ100’s en twee Boeing 777’s.

Op de website van Red Wings is het nog niet mogelijk om tickets te boeken, op de website van Schiphol staat de route al wel bij tussen de vertrekkende vluchten.

Niet trein, maar auto voornaamste concurrent vliegtuig

0

Wanneer beleidsmakers willen inzetten op meer zakelijke treinreizen en minder op zakelijk vliegen op de kortere afstanden, bijvoorbeeld als onderdeel van het klimaatbeleid, ziet het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid (KiM) in een onderzoek naar naar de zakelijke reiziger enkele aandachtspunten. Niet de trein, maar de auto, is de voornaamste concurrent van het vliegtuig op afstanden tot 750 kilometer.

Maatregelen die erop gericht zijn om mensen uit het vliegtuig te krijgen, leiden naar verwachting eerder tot meer autokilometers, dan tot meer treinkilometers. De ruimte die ontstaat op luchthavens die aanzitten tegen de capaciteitsgrenzen, wordt waarschijnlijk opgevuld door vluchten over langere afstanden. Het overgrote deel van de C02-uitstoot door de luchtvaart zit in de lange afstandsvluchten en niet op de korte afstanden.

Door de coronapandemie is het zakelijk vliegen zeer sterk afgenomen. Het KiM voorziet dat het in het zakelijk segment langer duurt voordat de passagiers terug zijn, dan in het niet-zakelijke segment. Tegen 2025 ligt het aantal zakelijke passagiers naar verwachting op het niveau van 2019, en dat is 15-30% onder het niveau van de pre-corona prognoses voor dat jaar. Dat hangt samen met aangescherpt reisbeleid vanuit de werkgever, risicomijdend gedrag vanuit werkgevers, investeringen in online vergadermogelijkheden en een aanzienlijke positievere houding ten aanzien van online overleg.

Nieuwe merkidentiteit voor Brussels Airlines

0

Brussels Airlines presenteert vandaag een nieuwe merkidentiteit en bevestigt daarmee haar positie als nationale maatschappij van België. Aangepaste kleuren, een nieuw logo en een nieuw vliegtuigdesign zijn het visuele teken van een nieuw hoofdstuk. Een hoofdstuk met een sterke focus op klantenervaring, betrouwbaarheid en duurzaamheid, én een competitieve kostenstructuur.  De maatschappij geeft hiermee aan klaar te zijn voor toekomstige uitdagingen en benadrukt het belang van het Belgische merk.

Als gevolg van de COVID-19 crisis heeft Brussels Airlines in 2020 haar transformatieplan Reboot Plus versneld en geïntensifieerd om een toekomstbestendig bedrijf te worden met een gezonde kostenstructuur.

Na de herstructurering is de maatschappij gestart met de tweede fase van haar Reboot Plus plan: de verbeteringsfase. Brussels Airlines richt haar aandacht nu op de toekomst met strategische investeringen in een verbeterde klantenervaring, nieuwe technologieën, digitalisering, nieuwe manieren van werken en de ontwikkeling van haar werknemers.

Het Belgische bedrijf transformeert om een gezonde, rendabele luchtvaartmaatschappij te worden die perspectieven biedt aan haar klanten, partners en medewerkers; een luchtvaartmaatschappij met een constante focus op het milieu en het verkleinen van haar ecologische voetafdruk. Een nieuw Brussels Airlines.
“We willen een duidelijke  start voor het Nieuwe Brussels Airlines. Voor onze klanten, die het beste verdienen, maar ook voor onze medewerkers, die zich engageren voor de transformatie die we doorvoeren en hier elke dag aan bijdragen. Daarom presenteren we vandaag de visuele vertaling van onze nieuwe start. Met deze nieuwe merkidentiteit zijn we klaar om onze klanten, onze medewerkers, onze partners en alle andere belanghebbenden te tonen dat we een bladzijde omslaan. Als één van de vier netwerkmaatschappijen van de Lufthansa Group bouwen we de weg naar een veelbelovende toekomst.  We zien deze nieuwe merkidentiteit als een symbool van vertrouwen in ons bedrijf, en  we willen hiermee onze rol als nationale luchtvaartmaatschappij van België opnieuw benadrukken”, zegt Peter Gerber, CEO van Brussels Airlines.

De nieuwe merkidentiteit omvat een nieuwe versie van de kenmerkende rode en blauwe kleuren van Brussels Airlines, nu een diepere kleur rood en een donkerdere tint blauw. De gestippelde “b”, die vandaag de staart van de vloot siert, maakt plaats voor 9 stippen van verschillende grootte in de vorm van een vierkant, om de diversiteit van de klanten, de bestemmingen en de medewerkers weer te geven. Geen stip is gelijk. Het vernieuwde logo maakt ook gebruik van een nieuw, moderner lettertype. De twee woorden van de merknaam zijn nu gestapeld, waarbij het woord “brussels” aan belang wint door zijn grotere formaat om de Belgische identiteit van de luchtvaartmaatschappij te benadrukken. Het nieuwe vliegtuigdesign toont een zoom op het gestippelde logo op de staart, een frisse witte body en een dynamische golf van stippen in verschillende tinten blauw en grijs.

Naast de nieuwe visuele identiteit, vertaalt de nieuwe merkidentiteit zich ook in een nieuwe tagline: “You’re in good company”.

Don't Miss