Sunday, June 13, 2021

Exponentiële groei verkoop vliegtickets

0

Na de meest recente reisversoepelingen zijn er in mei gemiddeld meer dan vier keer zoveel vliegtickets geboekt voor de zomerperiode ten opzichte van de maand ervoor. Dat blijkt uit data van Vliegtickets.nl.

Het gaat vooralsnog vooral om vakantieplekken. De vijf populairste bestemmingen zijn Malaga, Ibiza, Barcelona, Mallorca en Alicante.

In de maand mei steeg het aantal geboekte vliegtickets met heen-en terugreis in juni, juli of augustus met 350%. Er werd voornamelijk geboekt naar Spanje, Portugal en Italië. Voor de herfstperiode (heen-en terugreis in oktober) steeg het aantal geboekte vliegtickets gemiddeld met 150%.

Boekingsaantallen

Sander van Veen, Manager Marketing & Yield van Vliegtickets.nl: “De exponentiële groei van het aantal geboekte vliegtickets is te herleiden naar de meest recente versoepelingen. Het is al even geleden dat we dergelijke boekingsaantallen hadden.”

De vijf populairste bestemmingen zijn Malaga, Ibiza, Barcelona, Mallorca en Alicante.

Air Europa schaalt netwerk fors op

0

Air Europa heeft bijna het gehele netwerk herstelt. In juli vliegt de airline vanaf Madrid weer flink naar Latijns-Amerika en de VS, naar 20 van de 23 bestemmingen.

Met de toevoeging van Miami, New York, Salvador de Bahía en Panama biedt Air Europa vluchten aan aan boord van haar Boeing 787 Dreamliner-vloot, de meest efficiënte op de markt, naar Cancun, Havana, Punta Cana, Santo Domingo, Guayaquil, Quito, Bogotá, Medellín, Lima, San Pedro Sula, Caracas, Sao Paulo, Montevideo, Santa Cruz, Asunción en Buenos Aires. Het doel van de luchtvaartmaatschappij is om, op basis van een grotere openheid van de verschillende landen en een toename van het verkeer, de wekelijkse frequenties te accentueren, zoals de route naar Santo Domingo, die al dagelijks door het bedrijf wordt geëxploiteerd.
Evenzo zal de luchtvaartmaatschappij, geleidelijk en ook in navolging van de evolutie van de vraag, nieuwe frequenties toevoegen aan haar Europese routes om een ​​uitstekende verbinding te versterken en dus te garanderen, via haar hub op de luchthaven Adolfo Suárez Madrid Barajas, tussen Amerika en haar elf Europese bestemmingen en tweeëntwintig Spaanse.

 

Opfrisbeurt voor BMW X3 en X4

0

Sportiever, moderner en digitaler: BMW heeft zijn succesvolle Sports Activity Vehicle (SAV) en Sports Activity Coupé (SAC) – de BMW X3 en BMW X4 – niet alleen voorzien van een opgefrist uiterlijk, maar ook van een uitgebreide uitrusting. Het modellengamma is bovendien overzichtelijker opgebouwd.

De nieuw vormgegeven voor- en achterzijde van de derde generatie van de BMW X3 leggen de nadruk nog meer op zijn stoere off-road looks en sportieve uitstraling. De BMW X4 van de tweede generatie heeft dezelfde nieuwe voorzijde en legt zijn eigen accenten met de exclusieve BMW nierengrille met roosters in mesh design en zijn kenmerkende, dynamische achterzijde. Beide modellen hebben een interieur met nieuwe functies en een verbeterd infotainmentsysteem. BMW M GmbH vernieuwt tegelijkertijd de M modellen van de BMW X3 en BMW X4.

Moderne aandrijvingstechniek en een overzichtelijk opgebouwd modellengamma.
De introductie van mild hybrid technologie met een 48 volt starter-generator voor alle benzinemotoren zorgt voor een breder aanbod geavanceerde krachtbronnen: van de BMW X3 xDrive30e tot de uitzonderlijk krachtige benzine- en dieselmotoren van BMW M GmbH. Alle versies van de BMW X3* en BMW X4** zijn standaard uitgerust met het vierwielaandrijvingssysteem BMW xDrive. De nieuwe opbouw van het modellengamma legt niet alleen meer nadruk op sportiviteit en het X karakter, maar is ook veel overzichtelijker door de reductie van het aantal varianten. Het Model M Sport en de bekende M modellen zijn verrijkt met hoogwaardige X elementen.

De marktintroductie volgt na de start van de productie van de BMW X3 en BMW X4 in de BMW fabriek in Spartanburg (VS) in augustus 2021. De nieuwe BMW X3 en BMW X4 hebben hun wereldpremière op de Chengdu Motor Show in China (27 augustus–5 september 2021) en. De Europese première vindt plaats op de IAA in München (7–12 september 2021).

BMW X3 met klassieke X elementen en sportieve genen.
Het uiterlijk van de nieuwe BMW X3 heeft een krachtigere uitstraling, met aanpassingen aan het design van de voor- en achterzijde en extra nadruk op de klassieke X elementen van de auto. De BMW nierengrille en de koplampen zijn opnieuw ontworpen, net als de voor- en achterbumper. Ook de achterlichten zijn van een nieuw design. Hoogwaardige X elementen – zoals de beschermingspanelen aan de onderzijde en specifieke dorpelverbreders van de uitvoering Model X Line van de vorige BMW X3 – behoren al tot de standaarduitvoering. De sportieve genen van de BMW X3 komen nog beter tot uiting in de uitvoering Model M Sport, de BMW X3 M40i en de BMW X3 M40d.

Nieuwe BMW nierengrille en smallere koplampen.
Met de nieuw ontworpen BMW nierengrille, koplampen die ongeveer 10 millimeter smaller zijn en de nieuwe voorbumper ziet de BMW X3 er bijna uit als een geheel nieuw model. De BMW nierengrille heeft vooral aan de bovenzijde een opvallende vormgeving. De grille is groter dan voorheen en afgewerkt met een omlijsting uit één stuk. Een zwarte verticale centrale spijl – waarin de iCam (indien onderdeel van de uitrusting) is ondergebracht – zorgt voor een optische scheiding tussen de nieren. De koplampen zijn standaard voorzien van LED technologie. Behalve de Adaptieve LED koplampen met matrixfunctie – waarmee de verlichting de functie van de afzonderlijke mistlampen van het vorige model overneemt – is ook BMW Laser Light, met een reikwijdte tot wel 650 meter, optioneel leverbaar.

Nieuwe voor- en achterbumper.
De verticale luchtinlaten onder de koplampen zijn in een driehoekige vorm geplaatst en markeren de uiterste hoeken van de voorbumper. De royale maar strakke oppervlakken in de voorbumper in carrosseriekleur én de robuuste beschermingspanelen aan de onderzijde geven de BMW X3 een krachtige aanwezigheid en een hoogwaardige uitstraling. De BMW X3 xDrive30e met plug-in hybride aandrijving draagt ook het “electrified by i” logo op de voorschermen. Een extra blauwe ring siert alle BMW logo’s op deze uitvoering, inclusief die op de naafdoppen van de wielen.

De achterzijde van de nieuwe BMW X3 heeft door diverse aanpassingen eveneens een helderder uitstraling. De zwarte rand geeft de LED achterlichten een scherpere uitstraling, met een smallere vormgeving van de lichtunits – met driedimensionale contouren en horizontaal geplaatste richtingaanwijzers. Het accent op de horizontale lijnen – zoals in het paneel in het onderste deel van de bagageklep – draagt bij aan de strakke uitstraling van de achterzijde. De nieuw vormgegeven en gelakte beschermingspanelen voor de onderzijde van de carrosserie geven de BMW X3 een solide en krachtig aanzien. De nieuwe, strak aansluitende sierstukken op de uitlaatuiteinden zorgen voor een nog krachtiger uitstraling.

Nieuwe Van der Valk in Venlo geopend

0

De Burgemeester van Venlo, Antoin Scholten, heeft het nieuwe Van der Valk Hotel Venlo geopend. Met een gouden schaar werd “een duurzaam bloemenlint” doorgeknipt samen met de directie Han en Ine van der Eijk (vierde generatie Van der Valk).

Er prijkt een trotse Toekan tegen de gevel van het nieuwe hotel in Venlo. Een duurzaam gebouw met 168 ruime hotelkamers, 12 congreszalen, een ontvangstruimte voor 250 personen op 66 meter hoogte en een auditorium met 140 zitplaatsen. Het hotel kan in totaal 600 gasten tegelijkertijd ontvangen. Daarnaast is er een modern à la carte restaurant, een live cooking buffetrestaurant en een trendy hotelbar. Na de zomer wordt ook de wellness geopend met drie sauna’s, relaxruimte, indoor zwembad en een luxe fitness met personal trainer.

Het Van der Valk-concern is sinds 1992 eigenaar van Van der Valk Hotel Venlo. De ambitie om Van der Valk Hotel Venlo weer helemaal naar de eisen van deze tijd te brengen lagen er al langer. De bankencrisis zette een aantal jaren geleden een tijdelijke streep door deze ambities. De ambities zijn nu alsnog gerealiseerd. “We zijn klaar voor de toekomst en hebben een duurzaam hotel gebouwd wat is geïnspireerd door het Cradle-to-Cradle (C2C) principe” aldus directeur Han van der Eijk.

De doelstelling is om een duurzaam hotel te realiseren, dat aansluit bij de ambities van de gemeente Venlo die als C2C-gemeente op dat vlak de lat hoog legt. De gemeente heeft als sparringpartner hun bijdrage geleverd. Het hotel ligt op een zichtlocatie langs de A67, aan een van de belangrijkste invalswegen van Venlo. Directrice Ine van der Eijk vult aan: “qua design is een warme en gezellige sfeer gerealiseerd met natuurlijke kleuren en luxe materialen. We zijn uniek in de regio.”

Bouwen in coronatijd
In augustus 2019 is begonnen met de sloopwerkzaamheden waarna in het voorjaar van 2020 de coronapandemie uitbrak. De grootste horeca-familie prijst zich gelukkig met de solide basis van het concern waardoor ondanks de coronacrisis onverminderd is doorgebouwd en alle medewerkers in dienst zijn gebleven.

Royal Tulip Sand Hotel opent aan de Baltische Zee

0

Royal Tulip, een hotelmerk dat deel uitmaakt van de Louvre Hotels Group, opent begin juni een nieuw 5-sterrenresort aan de kust van de Baltische Zee in Kolobrzeg, Polen. Het hotel is daarbij het eerste Royal Tulip Hotel in Europa.

Louvre Hotels Group en Zdrojowa Invest & Hotels hebben een overeenkomst gesloten en kijken uit naar de opening van het 114 kamers tellende resort begin juni. Royal Tulip Sand is een favoriete toeristische hotspot voor de lokale bevolking en toeristen uit naburige steden zoals Berlijn en ligt op slechts 5 minuten lopen van het strand.

Na een volledige renovatie van het bestaande hotel, staat Royal Tulip Sand te popelen om haar deuren te openen. Zo zijn o.a. de kamers, suites, de spa, het restaurant en openbare ruimtes vernieuwd. Het zorgvuldig uitgekozen meubilair straalt elegantie uit.”We zijn verheugd om het eerste Royal Tulip hotel in Europa te openen. Polen is sinds vele jaren een belangrijke markt voor ons’’, aldus Andreas Tscherning, COO Business Unit International van Louvre Hotels Group. Er zullen meerdere Royal Tulips aan de portfolio worden togevoegd de komende periode.

Lukasz Genera, directeur van Royal Tulip Sand Hotel is zeer trots op het eindresultaat. ‘‘Ons vernieuwde resort biedt gasten de ideale plek om heerlijk te ontspannen. In het Sand Wellness komen gasten volledig to rust en in het Sand{acz} restaurant worden gasten culinair verwend”.

DAMANA
Zdrojowa Invest & Hotels en Louvre Hotels Group vinden het belangrijk dat het milieu centraal staat als het gaat om bad- en verzorgingsproducten. Om die reden is Louvre Hotels Group de samenwerking aangegaan met de nieuwe ecologische badartikelen van DAMANA. De “Earth & Sun” merklijn is een milieuvriendelijke en veganistische lijn gemaakt van natuurlijke producten. Zo zijn bijvoorbeeld de douchegel en shampoo dermatologisch getest en hebben ze een PH-waarde die dicht bij die van water ligt. Bovendien wordt er geen plastic als verpakking gebruikt.

Over Royal Tulip   
Royal Tulip is het 5-sterren merk binnen Louvre Hotels Group en telt 25 hotels wereldwijd. Deze bijzondere hotels zijn gelegen op de mooiste bestemmingen ter wereld. Gasten kunnen ontspannen in luxe kamers of suites en genieten van allerlei luxe voorzieningen zoals spa’s. Klik hier voor meer informatie.

Over Louvre Hotels Group
Met meer dan 1.500 hotels in 54 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds 2015 is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels, de 2de hospitality groep in de wereld. Het ruime portfolio varieert van 1 tot 5 sterren hotels. De keten bestaat uit de merken Première Classe, Campanile, Kyriad & Kyriad Direct, Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip. Bovendien maken ook de merken van het Indiase Sarovar-netwerk deel uit van de groep, evenals onder meer het Chinese merk Metropolo. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn, Campanile en Première Classe. Zie voor meer informatie www.louvre-hotels.com.

Nu aanmelden: Business Traveller & MICE Fair

0

Kom 13 september naar de 15e editie van de Business Traveller & MICE Fair in het nieuwe Corendon Village Hotel Amsterdam.

Aanmelden kan hier!

Dé one stop shop voor iedere zakelijke reisprofessional. Informatie, inspiratie en netwerken. Voor de laatste businessclass stoel, de mooiste bestemmingen, incentivekansen, hotelupdates en wat al niet meer. Het hele zakelijke reisaanbod komt samen in het gloednieuwe Corendon Village Hotel. Afgesloten met de inmiddels bekende netwerkborrel!

Wat kunt u verwachten?

Liefst 17 jaargangen MICE ervaring en 42 jaar Business Traveller smelten samen op één enerverende dag.

MICE professionals, de zakenindustrie en corporate bezoekers laten zich informeren en inspireren door het aanbod van bestemmingen, conventionbureaus, luchtvaartmaatschappijen, luchthavens, hotels, congres-/vergaderlocaties, evenementenbureaus, autoverhuur en hun loyaliteitsprogramma’s. Een unieke mix van aanbieders onder één dak.

Naast een beursvloer laten interessante sprekers uit de MICE- en business travel industrie hun licht schijnen over actualiteiten en trends. De dag wordt afgesloten met de bekende netwerkborrel.

Programma:

13.30 – 14.00 uur        Ontvangst
14.00 – 14.05 uur        Welkomstwoord
14.05 – 15.30 uur        Symposium met diverse sprekers:
Judith Huisman (Meeting Select)
Roberto Mamone (Lufthansa Group)
Swapna Nair (American Express GBT)
Mirjam Pels (De Leugenacademie)
15.25 – 18.30 uur       Start Beursvloer ‘Meet the World’
18.35 – 20.30 uur       Netwerkborrel
20.30 uur                   Einde

Waar:

Corendon Village Hotel
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp

Onze bezoekers:

Zakelijke reisagenten, MICE-professionals, corporate planners, Meeting planners, Travel Managers, Groups & Incentive afdelingen van Touroperators, overige vertegenwoordigers van professionele organisaties en adviesbureaus op het gebied van incentives, congressen en evenementen, zakelijk reizen en leden van diverse brancheorganisaties!

 

Kortom:

Schrijf u nu snel en kosteloos in voor de BTMF 2021*. Een middag van uw tijd in ruil voor uitgelezen zakelijke kansen, een kennismaking met vele mooie partijen waar u straks business mee kan doen. Inspiratie, nieuwe ideeën, educatie en volop kansen. Mis het niet!

We zien u graag op 13 september 2021 in Corendon Village Hotel – Badhoevedorp!

Aanmelden kan hier!

*Toegang tot dit evenement is voor Buyers gratis. Voor Sellers zal een bedrag van € 75,- in rekening worden gebracht. Bij annulering ná 5 september of afwezigheid zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt €25,- (excl. BTW) in rekening te brengen. Bezoekers wordt verplicht minimaal 3 afspraken te maken met de exposanten van de Business Traveller & MICE Fair, hiervoor zal de organisatie een netwerkapp beschikbaar stellen.

 

 

 

TAAG Angola terug naar Brussel

0

De airline TAAG Angola keert weer terug naar Brussel Airport. Vanaf 20 juni wordt er weer gevlogen tussen Luanda en de Belgische hoofdstad.

De vluchten worden uitgevoerd in codeshare met Brussels Airlines. Er is 1 vlucht per week, op de zondag.

Aparthotel Adagio Amsterdam City South open

0
penthouse suite

Het ALL Safe Aparthotel Adagio Amsterdam City South is recentelijk geopend. Alle appartementen zijn veilig ingericht en beschikken over een volledig ingerichte keuken, aparte woonkamer om te ontspannen, een aparte badkamer, toilet en aparte slaapgedeeltes. De appartementen lopen uiteen van een studio appartement tot een 2-slaapkamer appartement, met 2 aparte slaapkamers en badkamer, ideaal voor een gezinnen met meerdere kinderen. Het Aparthotel heeft in totaal 24x Studio’s, 98x Superior Studio’s, 12x 1-slaapkamer appartement en 15x 2-slaapkamer appartement.

Het hotel is gevestigd aan de rand van Amstelveen, dichtbij het Amsterdamse Bos, ideaal om een mooie wandeling te maken. Op nog geen 5 minuten loopafstand bevind zich een tram/metro station die je in 20 minuten naar het stadscentrum van Amstelveen toe brengt. Mede door de ligging trekt het Aparthotel zowel zakelijke als vrije tijds gasten aan.

Ben je opzoek naar een inspirerende plek om van buitenshuis te werken? Bij Aparthotel Adagio is het mogelijk om een appartement te reserveren voor een dag en gebruik te maken van alle faciliteiten zoals; gratis gebruik van internet, fitness ruimte, koffie/thee faciliteiten en toegang tot de gemeenschappelijke ruimte/lobby.

De lobby van Aparthotel Adagio Amsterdam City South beschikt over veel natuurlijk daglicht, mede dankzijn de grote kozijnen en kleuren combinaties die zijn gebruikt voor het design. Daarnaast beschikt het Aparthotel over een aparte en inspirerende ruimte waar je, mede door de groene plantenmuur en verlichting, in alle rust kan ontspannen of werken.

Een eigen parkeerplaats, een 24-uurs receptie, was en/of droogservice en gebruik van de fitnessruimte maken de voorzieningen van dit te ontdekken Aparthotel helemaal compleet!

www.adagio-city.com

KLM maakt zich op voor comeback Noord-Amerika

0

KLM’s bestemmingennetwerk in Noord-Amerika is vrijwel weer terug op het niveau van 2019 van voor de Covid-19-pandemie. De capaciteit in stoelen en frequenties ligt nog wel fors onder dat van 2019. De reisrestricties van de Verenigde Staten en Canada zijn weliswaar nog steeds aanzienlijk, maar de vaccinatiegraad daar en ook in Europa stijgt, waardoor verdere versoepelingen in zicht komen. KLM is voorbereid op een stijging van de vraag en is er klaar voor om haar klanten weer op een verantwoorde en veilige manier te verwelkomen.

Centraal in KLM’s strategie staat het bestemmingennetwerk. KLM heeft tijdens de Covid-19-pandemie dit netwerk zoveel mogelijk in stand gehouden met minder stoelcapaciteit, zodat passagiers (noodzakelijke) reizen konden maken en het vervoer van vracht kon blijven doorgaan. Deze strategie heeft KLM zeer geholpen gedurende de Covid-19-crisis. Dat maakt het eenvoudiger om nu weer op te schalen.

“Het is positief dat ons bestemmingennetwerk in Noord-Amerika weer vrijwel op het oude niveau terug is als je kijkt naar het aantal bestemmingen. Noord-Amerika is een belangrijke markt voor KLM. De band gaat ver terug, wat blijkt uit het feit dat we dit jaar al 75 jaar op New York vliegen. Hopelijk worden de reisrestricties voor de Verenigde Staten, Canada en Mexico binnenkort versoepeld en komen er snel meer mogelijkheden om weer op reis te gaan naar Noord-Amerika. Een internationaal geldend vaccinatiepaspoort zou daarbij zeer behulpzaam zijn”, aldus Pieter Elbers (KLM President-directeur & CEO).

Wijzigingen ten opzichte van 2019

  • Het totale aantal Noord-Amerikaanse bestemmingen voor de zomer van 2021 bedraagt 16. In vergelijking met de zomer van 2019 is dat er één minder, te weten Salt Lake City. De directe route van Amsterdam naar Salt Lake City blijft KLM echter wel aanbieden in samenwerking met partner Delta Air Lines.
  • KLM heeft de intentie om Las Vegas en Minneapolis toe te voegen gedurende de zomer, maar dit hangt af van het eventuele opheffen van reisrestricties tussen de Verenigde Staten en Europa.
  • In het winterschema, van 31 oktober 2021 tot en met 26 maart 2022, zullen nog twee nieuwe bestemmingen toegevoegd worden aan het Noord-Amerikanetwerk: de Mexicaanse badplaats Cancún en Orlando in de Amerikaanse staat Florida.
  • De bestemmingen worden gedurende de zomer aangevlogen op een lagere frequentie dan in de zomer van 2019. Zowel de frequentie als stoelcapaciteit varieert per bestemming. Dankzij de toenemende vaccinatiegraad en de versoepelingen die in Europa en ook in bijvoorbeeld de Verenigde Staten zichtbaar zijn, verwachten we hierin een stijgende lijn. Bij het plannen van het netwerk zijn we wendbaar en houden we uiteraard rekening met de marktvraag.

United koopt supersonische vliegtuigen

0

Het Amerikaanse United gaat 15 van Boom’s ‘Overture’-vliegtuigen kopen met een optie voor nog eens 35 vliegtuigen. Deze ‘nieuwe Concorde’ zal nog wel wat ontwikkelings-obstakels moeten nemen, maar de hoop is dat het in 2029 koolstofvrij passagiers zal kunnen vervoeren. Een vlucht tussen Londen en NYC kan dan in drieënhalf uur. Er kunnen iets meer dan 50 passagiers aan boord dan.

De bedrijven zullen samenwerken om vóór levering aan de zware veiligheidseisen van United te voldoen. Zodra het operationeel is, zal de Overture naar verwachting het eerste grote commerciële vliegtuig zijn dat vanaf de eerste dag koolstofvrij is, geoptimaliseerd om te draaien op 100% duurzame vliegtuigbrandstof (SAF). Het is gepland om in 2025 uit te rollen, in 2026 te vliegen en naar verwachting tegen 2029 passagiers te vervoeren. United en Boom zullen ook samenwerken om de productie van meer SAF-voorraden te versnellen.

“United gaat door met het bouwen van een meer innovatieve, duurzame luchtvaartmaatschappij en de huidige technologische vooruitgang maakt het haalbaarder om supersonische vliegtuigen te omvatten. Boom’s visie op de toekomst van de commerciële luchtvaart, gecombineerd met het meest robuuste routenetwerk in de sector wereld, zal zakenreizigers en vakantiegangers toegang geven tot een geweldige vliegervaring”, aldus Scott Kirby, CEO van United. “Onze missie is altijd geweest om mensen met elkaar te verbinden en nu we met Boom werken, kunnen we dat op nog grotere schaal doen.”

In staat om te vliegen met snelheden van Mach 1,7 – twee keer de snelheid van de snelste vliegtuigen van vandaag – kan de Overture meer dan 500 bestemmingen verbinden in bijna de helft van de tijd. Onder de vele toekomstige potentiële routes voor United zijn Newark naar Londen in slechts drie en een half uur, Newark naar Frankfurt in vier uur en San Francisco naar Tokio in slechts zes uur. Overture zal ook worden ontworpen met functies zoals entertainmentschermen op de stoel, voldoende persoonlijke ruimte en contactloze technologie. Werken met Boom is een ander onderdeel van United’s strategie om te investeren in innovatieve technologieën die zullen bouwen aan een duurzamere toekomst van vliegreizen.

“‘s Werelds eerste koopovereenkomst voor supersonische vliegtuigen met een netto-nul koolstofgehalte is een belangrijke stap in de richting van onze missie om een ​​meer toegankelijke wereld te creëren”, aldus Blake Scholl, oprichter en CEO van Boom Supersonic. “United en Boom delen een gemeenschappelijk doel: de wereld veilig en duurzaam verenigen. Met snelheden die twee keer zo snel zijn, zullen United-passagiers alle voordelen van het leven persoonlijk ervaren, van diepere, productievere zakelijke relaties tot langere, meer ontspannen vakanties tot verre bestemmingen.”

Foto Boom

Don't Miss