Gasten in Waldorf Astoria Amsterdam hebben vanaf nu exclusief toegang tot een Headspace–applicatie in de serene setting van het Theehuis in de historische binnentuin van het hotel aan de Amsterdamse Herengracht.
Deze ervaring maakt deel uit van Hilton’s nieuwe ‘luxury experience’ website waar gasten exclusieve en authentieke lokale ervaringen kunnen boeken op bestemmingen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Primeur Wellbeing Experience
Waldorf Astoria Amsterdam is op de website vertegenwoordigd met drie bijzondere ervaringen. ‘The Dutch Dream’ toont het Noord-Hollandse landschap en de Wadden vanuit een helikopter die landt voor een picknick op Texel. ‘Unpack the true story’ begint in een paardenkoets naar het Ships Chandlers Warehouse, waar een privé diner wordt geserveerd in de authentieke 17e eeuwse winkel voor scheepsbenodigdheden. ‘Mindfulness in the Garden’ is de exclusieve wellbeing experience voor Hilton Honors Gold- en Diamondleden.
Waldorf Astoria Amsterdam heeft de primeur van deze signature mindfulness applicatie, die is ontwikkeld in samenwerking met Headspace, de digitale service die begeleide meditatiesessies en mindfulnesstrainingen biedt. Waldorf Astoria Amsterdam is er trots op om samen te werken met Headspace en gasten op een eigentijdse manier mogelijkheden te kunnen bieden voor meditatie en mindfulness.