Uniglobe Travel viert veertigjarig bestaan met optimisme

Uniglobe viert het 40-jarig jubileum met optimisme en focus op de toekomst. ‘Een ‘can-do’-geest is het Uniglobe-DNA dat ons bedrijf de komende 40 jaar en daarna zal begeleiden’ aldus topman van de Nederlandse tak, Cees Klinkenberg.

Uniglobe Travel, een mondiaal opererend bedrijf op het gebied van reismanagement, trapt vandaag het 40-jarig jubileum van Uniglobe Travel af met een bedrijfsbrede webinar die wordt uitgezonden naar 3.800 professionals van Uniglobe Travel-reisbureaus op zes continenten. Het bedrijf onthult zijn marketingcampagne voor het 40-jarig jubileum, “Putting You First For 40 Years”.

Dit is bedoeld om in 2021 klantensuccesverhalen onder de aandacht te brengen via de sociale mediakanalen en virtuele evenementen om vier decennia zakelijk succes te erkennen en de vitale rol van het bedrijf in een opnieuw ontworpen reis toekomst te versterken.

Oprichter, voorzitter en CEO van Uniglobe, U. Gary Charlwood die het bedrijf in 1981 in Vancouver, B.C. oprichtte:

‘Vandaag kijken we terug op het verleden en vieren we iedereen die betrokken is bij de opmerkelijke groei van Uniglobe in de afgelopen veertig jaar’, aldus Charlwood. ‘Onze missie van vandaag is net zo duidelijk als vanaf het begin: het succes van klanten stimuleren door beter te reizen. We zullen er altijd alles aan doen om onze klanten te helpen hun bedrijf op te bouwen en zo te houden. De waarden die ons veertig jaar geleden definieerden, blijven vandaag de dag resultaten opleveren door middel van persoonlijke service en ongeëvenaarde reisexpertise. Tegenwoordig helpen Uniglobe-professionals in 60 landen hun zakelijke en vrijetijdscliënten ‘goed reizen’ door complexe problemen op te lossen, innovatieve oplossingen te vinden en in elke behoefte te voorzien. Dit is het kenmerk van de Uniglobe-familie en het zal ons de komende decennia blijven onderscheiden. ”

Cees Klinkenberg, Regional President Uniglobe Travel Holland:

‘Ik ben er trots op Uniglobe te vertegenwoordigen op de Nederlandse markt. Wij zijn een reisorganisatie die al bijna een halve eeuw trouw is gebleven aan haar fundamentele waarden. Onze absolute toewijding en passie voor reizen bepalen wie we zijn; het is onze essentie. Sinds de oprichting van het merk Uniglobe in de jaren tachtig hebben we gezien dat veel veranderingen onze industrie – soms tot in de kern – ontwrichtten, van commissieverlagingen tot vulkanische as en een wereldwijde pandemie. Hoewel we weten dat het reislandschap voortdurend verandert, begrijpen we ook dat een veerkrachtige, praktische reisprofessional een cruciale rol speelt bij het helpen van reizigers bij het navigeren door alle onzekerheden. Een ‘can-do’-geest is het Uniglobe-DNA dat ons bedrijf de komende 40 jaar en daarna zal begeleiden. En dat we klaar zijn voor de toekomst, blijkt uit onze onlangs met succes gelanceerde ultramoderne online boekingstool UBI. “

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

IATA publiceert vergelijkend duurzaam rapport

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Ultraluxe: Four Seasons Private Jet Experience

TUI lanceert Golfbreaks dichtbij

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica