Transavia: contactloos pinnen aan boord

Transavia ondersteunt vanaf 23 mei (contactloos) pinnen aan boord en is daarmee de eerste Nederlandse luchtvaartmaatschappij die dit aanbiedt. Tot op heden was het al mogelijk om eten, drinken en non-food producten middels kaartbetaling aan te schaffen, maar alleen met een creditcard.

‘Nederland is een land waar veel gebruik gemaakt wordt van pinbetalingen en sinds de introductie van contactloos betalen neemt dit alleen maar toe. Als luchtvaartmaatschappij willen we onze passagiers dan ook graag dit gemak bieden. Wij zijn er trots op dit als eerste Nederlandse luchtvaartmaatschappij te kunnen doen’, aldus Annemarie Hoogeveen, hoofd Cabine bij Transavia.

Vanaf 23 mei is elk toestel van Transavia uitgerust met apparatuur die pinnen ondersteunt. Met dit nieuwe betaalsysteem is Transavia klaar voor de toekomst; naast het (contactloos) pinnen is het ook mogelijk te betalen met een smartphone of smartwatch. De ontwikkeling en introductie van dit nieuwe betaalsysteem is in samenwerking gegaan met partner Tre3.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Regent Seven Seas Cruises neemt nieuw schip in ontvangst

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Regent Seven Seas Cruises neemt nieuw schip in ontvangst

Met Helly Hansen de piste op

Nederlandse touch bij zeer exclusief horloge

Iconische B&W Zeppelin nu in versie McLaren

Saudia vernieuwt livery en digitale klantervaring