SkyTeam viert tien jaar SkyPriority

SkyTeam, de wereldwijde luchtvaartalliantie, en haar leden vieren het 10-jarig bestaan ​​van SkyPriority, de bekroonde reeks prioritaire luchthavendiensten die door SkyTeam-luchtvaartmaatschappijen worden geleverd op meer dan 970 luchthavens wereldwijd.

SkyPriority is direct herkenbaar aan het iconische rode vierkant en helpt om zelfs de meest onbekende luchthaven net zo gemakkelijk te navigeren als de favoriete hub van een klant. In het afgelopen decennium hebben honderden miljoenen klanten geprofiteerd van speciale diensten die worden aangeboden op acht belangrijke contactpunten tijdens hun luchthavenreis.

Toen SkyTeam in 2012 SkyPriority lanceerde, was het toonaangevend in de sector door als eerste luchtvaartalliantie de luchthavenservices van het merk voor premium klanten op elkaar af te stemmen. SkyTeam blijft wereldwijd de leidende wereldwijde alliantie voor prioritaire luchthavendiensten.

“Al 10 jaar belichaamt SkyPriority SkyTeam’s ethos van ‘meer om u geven’, met medewerkers van alle aangesloten luchtvaartmaatschappijen die trots een consistente, kwaliteitsvolle service leveren, waar de klant ook heen reist in ons netwerk”, aldus Patrick Roux, SkyTeam CEO en Managing Regisseur. “En daar stopt SkyTeam niet. Door gebruik te maken van innovatieve technologie is het onze visie om de luchthavenervaring van de klant naar nieuwe hoogten te brengen in het komende decennium en daarna door meer snelheid, gemak en herkenning tijdens hun reis.”

“Onze klanten vertellen ons dat SkyPriority hen gemoedsrust geeft, omdat ze weten dat ze erkenning en service van hoge kwaliteit kunnen verwachten op elke luchthaven in het netwerk van SkyTeam, met welke luchtvaartmaatschappij ze ook vliegen”, aldus Hsieh Su-Chien, voorzitter van China Airlines. “Als eerste luchtvaartmaatschappij die SkyPriority in 2012 uitrolde, zijn we nog steeds net zo trots om de ervaring van premiumklanten die met China Airlines vliegen te verbeteren en we kijken ernaar uit om elke reis in de komende jaren soepeler te laten verlopen.”

 

SkyPriority-services omvatten: speciale check-in en bagageafgifte, snel door de beveiliging en immigratie*, genieten van prioriteitsservice bij ticketbalies en transferbalies, en profiteren van voorrang bij het instappen in vliegtuigen. Bij aankomst zorgt SkyPriority ervoor dat de tassen van klanten als een van de eersten op de band liggen, waardoor ze kostbare tijd besparen.

* Voorrang bij beveiliging en immigratie, afhankelijk van de voorschriften van de lokale luchthavenautoriteiten.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

NH Hotel Group verder als Minor Hotels

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Mercedes presenteert GT-topmodel

Ultraluxe: Four Seasons Private Jet Experience

TUI lanceert Golfbreaks dichtbij

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy