Seabourn wint grote cruiseprijs

Seabourn, de ultraluxe cruisemaatschappij, is door de lezers van het vooraanstaande magazine Condé Nast Traveler gekozen tot ‘Beste cruisemaatschappij in de categorie kleine schepen’ van 2017.

In de afgelopen 10 jaar heeft de rederij meerdere malen de hoogste plek in deze categorie weten te domineren. Jaarlijks looft het magazine prijzen uit tijdens hun ‘Readers’ Choice Awards.

“Condé Nast Traveler lezers begrijpen luxe reizen en service volledig en we zijn vereerd deze ongelofelijke erkenning van dit veeleisende publiek opnieuw te mogen ontvangen,” aldus Richard Meadows, President van Seabourn. “Onze hardwerkende teams, zowel op de schepen als aan land, zijn trots om onze gasten iedere keer weer de ultieme ultraluxe reiservaring te bieden en het ontvangen van deze erkenning geeft hun toewijding aan voor het leveren van een topprestatie dag in dag uit.”

Top ultraluxe reizen

Seabourn staat voor de top van ultraluxe reizen met intieme schepen met elementen die de rederij onderscheidt: ruime goed uitgedachte ingerichte suites, velen met veranda en allemaal 100% zeezicht; uitstekend dineren in een keuze van restaurants; gratis wijn en sterke drank te allen tijde; prijswinnende service en een ontspannen sfeer waardoor gasten zich aan boord meteen thuis voelen. De schepen gaan de hele wereld over naar de meest bijzondere bestemmingen inclusief populaire steden, UNESCO Werelderfgoed gebieden en minder bekende havens en oorden.

Innovatieve programma’s

Gasten die met Seabourn cruisen, ervaren aan boord innovatieve programma’s en samenwerkingen met geselecteerde bedrijven en particulieren die matchen met de Seabourn belofte van hoge kwaliteit en uitzonderlijke service. Hieronder valt ‘An Evening with Tim Rice’, de nieuwe avondshow exclusief voor Seabourn in samenwerking met Belinda King Creative Productions; Spa en Wellness met Dr. Andrew Weil, een holistische spa en wellness ervaring met fysieke, sociale en spirituele elementen en The Grill van Thomas Keller, een restaurant geïnspireerd door het klassieke Amerikaanse steakhouse uit de jaren ’50 en ‘60. The Grill is exclusief voor Seabourn, een uniek culinair concept van top chef Keller waarbij er een verassende draai wordt gegeven aan iconische gerechten die worden geserveerd.

Over Condé Nast Traveler

Condé Nast Traveler is een maandelijks luxury en lifestyle magazine dat internationaal wordt uitgegeven vanuit New York. Reizen is de focus en het tijdschrift richt zich op een hoger opgeleid publiek met een hoog besteedbaar inkomen.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

JetBlue opent lounges in New York en Boston

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Helly Hansen wint Red Dot Award

Riu Plaza Chicago opent haar deuren op toplocatie

Volop nieuwe Michelin sterren in Dubai

NIO presenteert nieuwe EL8

Uit het magazine: 'Het ultieme eilandgevoel op Ibiza'