Rudy Horn (United): ‘Enorme trieste wanprestatie Schiphol’

Rudy Horn, Senior country Manager bij de Amerikaanse grootmacht United Airlines heeft in een commentaar op Linkedin zijn grote onvrede het ‘wanbeleid’ op Schiphol aangekaart die hij omschrijft als ‘enorm trieste wanprestatie’.

Horn is zeker niet de enige reisprofessional in zijn kritiek. Op social media is door vele reisprofessionals met ongeloof en woede gereageerd op de ‘nieuwe’ chaos op Schiphol waardoor de directie van Schiphol heeft gevraagd aan airlines vluchten te schrappen en veel klanten van airlines hun vluchten hun vluchten hebben gemist.

Horn, manager bij de vierde grootste airline ter wereld is het in duidelijke bewoordingen niet eens met het vingerwijzen van de Schiphol Groep naar de airlines en stelt ‘Had nooit gedacht passagiers aan te moeten raden beter van Brussel te kunnen vertrekken.’

Horn verwoorde het gisteren als volgt:

Vandaag hebben we een triest record bereikt – op onze 4 vluchten ( 3 ochtend en 1 middag vlucht ) hebben meer dan 220 passagiers het niet gered om bij ons aan boord te komen. Ik kan niet langer aan mijn buitenlandse collega’s uitleggen dat dit echt in Nederland gebeurt. Waar ik helemaal kotsmisselijk van wordt is dat vinger wijzen van de Schiphol groep naar andere. Kijk eens kritisch naar jezelf want ik zou binnen ons bedrijf echt naar een andere baan mogen uitkijken. Ik schaam me op dit moment om een Nederlander te zijn. Wat een enorme trieste wanprestatie is dit. Helaas zullen de gevolgen van deze onacceptabele situatie langere tijd voelbaar blijven.
Had nooit gedacht passagiers aan te moeten raden beter van Brussel te kunnen vertrekken.
Ook een enorme klap in het gezicht van al mijn collega’s in Nederland die dag en nacht proberen er nog iets van te maken !
Maar helaas het is “ dweilen met de kraan open “
Alles wat we met trots hebben opgebouwd in 32 jaar wordt met wanbeleid kapot gemaakt.

Horn reageerde hiermee op een post van De Telegraaf-journaliste Yteke de Jong  waarin zij eveneens het falen van de Schiphol directie aan de kaak stelde, en tevens meedeelde dat de directie vorig jaar twee miljoen euro verdiende.

 

 

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

IATA publiceert vergelijkend duurzaam rapport

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Ultraluxe: Four Seasons Private Jet Experience

TUI lanceert Golfbreaks dichtbij

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica