Prachtstuk van B&O x Rimowa

Wow, twee topmerken werken samen. Bang & Olufsen is er trots op zijn eerste samenwerking aan te kondigen met RIMOWA, wereldmarktleider in premiumbagage. Geworteld in design, vakmanschap en innovatie hebben de twee iconische merken met een sterke voorliefde voor geanodiseerd aluminium hun krachten gebundeld voor een partnerschap dat de unieke synergie tussen geluid en reizen viert.
RIMOWA en Bang & Olufsen hebben samen een paar Beoplay H9i-hoofdtelefoons in beperkte oplage ontworpen die het vakmanschap in aluminium versterken, dat kenmerkend is voor de twee merken. Gemaakt van authentieke en duurzame materialen zoals geanodiseerd aluminium en echt leer. De RIMOWA x Bang & Olufsen Beoplay H9i-hoofdtelefoons zijn gehuisvest in een kenmerkende RIMOWA-aluminiumbehuizing en hebben een warme lichtgrijze kleur die de aluminiumuitdrukking accentueert. Met een krachtig en nauwkeurig Bang & Olufsen Signature Sound, beschikken de draadloze Beoplay H9i-hoofdtelefoons over actieve ruisonderdrukking en een innovatieve aanraak interface.
“RIMOWA en Bang & Olufsen delen een gepassioneerde benadering van doelgericht en elegant ontwerp. Beiden vieren aluminium in hun producten, “zei Alexandre Arnault, CEO van RIMOWA. “Om de natuurlijke relatie tussen geluid en reizen te versterken, hebben we met trots een partnerschap aangegaan om de RIMOWA x Bang & Olufsen Beoplay H9i-hoofdtelefoons te creëren.”

Met een algemene waardering voor vakmanschap, mooie materialen en een luxueus ontwerp, zijn Bang & Olufsen en RIMOWA uniek afgestemd op degenen die een rijk geluid waarderen op dezelfde manier waarop ze waarde hechten aan doelgerichte reiservaringen. Samen vertegenwoordigen ze beweging en een unieke visie van verhoogde hedendaagse tijdloosheid.

“Al meer dan 90 jaar streeft Bang & Olufsen ernaar om meer te zijn dan een audiobedrijf, een merk dat het leven van mensen stimuleert door een passie voor geluid, design en vakmanschap. Omdat RIMOWA veel meer is dan een bagagebedrijf, maar een merk dat reizen tot een kunst maakt en zijn eigen markt verstoort, zijn we vereerd en trots een ideale partner te hebben. De eerste materialisatie van onze samenwerking, de RIMOWA-editie van onze Beoplay H9i-hoofdtelefoon en de exclusieve RIMOWA-draagtas, maakt de wereld reizen met de snelheid van geluid “, aldus John Mollanger, Executive Vice President, President Brand and Markets bij Bang & Olufsen .

Om hun gedeelde ideeën te vieren, hebben RIMOWA en Bang & Olufsen de beroemde LA-gebaseerde Zweedse componist en platenproducent, Ludwig Göransson, uitgenodigd om na te denken over zijn muziek, zijn reizen en het belang dat hij heeft gehad in zijn streven naar meesterschap. Een frequente reiziger, fervent multi-instrumentalist en drietal Grammy-winnende producer voor zijn werk met Childish Gambino en de film Black Panther, opent Ludwig hier voor RIMOWA en Bang & Olufsen zijn benadering van het vinden van balans en gevoel van plaats door middel van geluid.

Een intiem interview en een videoportret van Ludwig’s relatie met muziek, reizen en leven in LA, zijn online beschikbaar op bang-olufsen.com en rimowa.com.

Prijzen en beschikbaarheid
De gelimiteerde editie RIMOWA x Bang & Olufsen Beoplay H9i-hoofdtelefoons zijn verkrijgbaar vanaf een adviesprijs van EUR 800 vanaf 15 april 2019, in bepaalde Bang & Olufsen- en RIMOWA-winkels, online op bang-olufsen.com en rimowa.com, evenals in een paar geselecteerde externe retailers. Contacteer ons gerust voor verkoop informatie.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Nieuwe bestemming en frequenties Brussels Airlines

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Breitling Avenger komt met nieuwe Night Mission-modellen

Snel toeslaan: 40 jaar oude Hibiki voor €35.000 per fles

Helly Hansen wint Red Dot Award

Riu Plaza Chicago opent haar deuren op toplocatie

Volop nieuwe Michelin sterren in Dubai