Munckhof Business Travel versterkt partnerschap met Amadeus

Munckhof Business Travel versterkt haar technologiepartnerschap met Amadeus. Munckhof zal profiteren van de volgende generatie technologieën van Amadeus om haar reisaanbod te verbeteren en de personalisatie die aan klanten wordt aangeboden te vergroten

Munckhof en Amadeus hebben hun langdurige partnerschap uitgebreid met het oog op de inzet van een diverse reeks innovatieve oplossingen, zoals Amadeus Value Hotels voor uitgebreide hotelinhoud, NDC-gebaseerde inhoud voor meer personalisatie van aanbiedingen voor vliegreizen, en Amadeus B2B Wallet voor snellere, geautomatiseerde reconciliatie en betalingsverwerking.

Amadeus Value Hotels biedt een breed scala aan accommodaties tegen concurrerende prijzen met content die is afgestemd op de behoeften van elk type zakenreiziger. De overeenkomst met Amadeus zal Munckhof in staat stellen om de beste deals te vinden en door te geven aan haar klanten, wat essentieel is in de huidige concurrerende omgeving.

Amadeus B2B Wallet zal Munckhof in staat stellen om geoptimaliseerde processen te gebruiken om haar leveranciers te betalen. Dit product maakt gebruik van een state-of-the-art virtueel kaartsysteem dat kaartinformatie genereert bij elk gebruik, zodat Munckhof haar betalingen snel en veilig kan reconciliëren.

De snelle vooruitgang in de ontwikkeling en beschikbaarheid van NDC-enabled content via het Amadeus Travel Platform heeft ook een grote rol gespeeld in de beslissing van Munckhof om haar partnerschap met Amadeus te versterken met het oog op de heropbouw van zakenreizen.

Samen werken aan het herbouwen van de reisindustrie

Tom Roefs, CEO bij Munckhof: “Ons partnerschap met Amadeus bestaat al vele jaren en is gegroeid omdat het ons bedrijf in staat stelt te profiteren van de nieuwste innovaties op het gebied van reistechnologie en om zo snel, accuraat en betrouwbaar mogelijk over zoveel mogelijk informatie te beschikken. Het Amadeus Travel Platform volgt deze trend volledig en biedt ons oplossingen die volledig zijn afgestemd op onze specifieke behoeften. Amadeus was in staat om in te spelen op de visie van ons bedrijf op de toekomst van onze reissector. En we geloven dat we beiden een belangrijke rol kunnen spelen in het helpen heropbouwen van de reisindustrie.”

Next generation technology

Kurt Van der Biesen, Head of Sales & Account Management Travel Sellers – Benelux, merkt op: “Hoewel Amadeus en Munckhof al vele jaren partners zijn, is het met grote trots dat we de ondertekening van een vernieuwde content- en technologieovereenkomst voor vijf jaar kunnen aankondigen. Wij zijn verheugd om met Munckhof samen te werken en haar te kunnen blijven voorzien van onze technologie van de volgende generatie om haar aanbiedingen en diensten te verbeteren. De meer op maat gemaakte vormgeving en digitalisering die Amadeus kan bieden aan de operationele behoeften van Munckhof is ook een zeer belangrijke factor in de vernieuwing van dit partnerschap. We willen Munckhof bedanken voor het vertrouwen en we zullen blijven zorgen voor een nauwe samenwerking om zo goed mogelijk aan haar veranderende behoeften te voldoen.”

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

IATA publiceert vergelijkend duurzaam rapport

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Ultraluxe: Four Seasons Private Jet Experience

TUI lanceert Golfbreaks dichtbij

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica