Patrick Brannelly, Emirates' Divisional Vice President, Customer Experience (IFEC) ontvangt de award voor beste entertainment van Brian Kelly, CEO The Points Guy bij APEX 2019 Global Passenger Award.
Patrick Brannelly, Emirates' Divisional Vice President, Customer Experience (IFEC) ontvangt de award voor beste entertainment van Brian Kelly, CEO The Points Guy bij APEX 2019 Global Passenger Award.

Voor het tweede jaar op rij ontvangt Emirates de award voor het beste entertainment tijdens de 2019 Global Passenger Choice Awards. Naast de award, die werd uitgereikt op de APEX EXPO in Boston, kreeg Emirates ook de hoogste beoordeling van vijf sterren van de Global Airline Official Airline Rating.

Door constante investeringen is het inflight entertainment systeem, ice, volledig geïntegreerd in de reiservaring van wereldklasse die Emirates haar reizigers biedt. Naast eigen content, beschikt ice over 3.500 kanalen met onder meer de nieuwste muziek, films, tv series en games. In het afgelopen jaar zijn er meer dan 1.000 entertainment kanalen toegevoegd om passagiers meer opties te geven en de Emirates ervaring nog aangenamer te maken. Verder biedt ice ook een selectie aan andere diverse content, zoals presentaties van LinkedIn Learning experts met verschillende onderwerpen, waaronder leiderschap, management en marketing en zijn er uTalk taalcursussen voor beginners.

De luchtvaartmaatschappij uit Dubai doet er altijd alles aan om het iedereen aan boord naar hun zin te maken. Meer dan 170 Emirates vliegtuigen zijn dan ook uitgerust met de mogelijkheid om Live TV te kijken. Hierdoor hoeven passagiers niets meer te missen van bijvoorbeeld spannende sportwedstrijden. Daarnaast is er op 99% van de vloot wifi aanwezig en kunnen alle passagier gebruik maken van 20mb gratis data. Zo zijn er iedere maand meer dan 1 miljoen passagiers met internet verbonden in de lucht terwijl er gereisd wordt met Emirates.

De Passenger Choice Awards, opgericht door de Airline Passenger Experience Association (APEX), nodigt luchtreizigers van over de hele wereld uit om hun recente vliegervaringen te beoordelen. Dit jaar gebeurde dat, tussen 1 juli 2017 en 31 juni 2018, voor meer dan 500 airlines.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.