Emirates innoveert entertainmentsysteem verder

Emirates heeft een nieuwe innovatieve functie op haar app geïntroduceerd waarmee passagiers voorafgaand aan de vlucht op maat gemaakte afspeellijsten kunnen maken en deze aan boord kunnen synchroniseren met hun stoelnummer. Passagiers kunnen een reis effectiever plannen en de ervaring aan boord maximaliseren door de Emirates-app te gebruiken om op elk gewenst moment door de uitgebreide entertainmentcatalogus te bladeren.

 ice, Emirates’ bekroonde inflight entertainmentsysteem, heeft een nieuwe mijlpaal bereikt, het beschikt namelijk over meer dan 4.000 entertainment on-demand kanalen. De catalogus bevat meer dan 1.000 films – meer dan welke andere luchtvaartmaatschappij dan ook –, populaire tv-series en tienduizenden muzieknummers, podcasts en games.

 

Sir Tim Clark, de president van Emirates Airline, zei: “Om onze ‘Fly Better’-belofte na te komen, werken onze teams onvermoeibaar door om steeds betere reiservaringen van wereldklasse aan te kunnen bieden. Elk detail wordt zorgvuldig overwogen, terwijl we voortdurend innovatieve producten en diensten voor onze passagiers ontwikkelen en verbeteren. Deze nieuwste functionaliteit op de Emirates- app verhoogt de reiservaring al voordat zij het vliegtuig instappen. Onze passagiers kunnen nu bladeren door de ongeëvenaarde inhoud die wordt aangeboden en op hun gemak persoonlijke entertainment-afspeellijsten maken. Zodra ze zich comfortabel in hun stoelen aan boord hebben gevestigd, synchroniseren ze simpelweg de lijsten en drukken ze op play.”

 

De synchronisatiemogelijkheid is momenteel beschikbaar op meer dan 100 Emirates Boeing 777-vliegtuigen en zal in de komende maanden geleidelijk beschikbaar worden gesteld voor de hele vloot, inclusief de A380-vliegtuigen.

 

Aanbod voor iedereen

Emirates  biedt entertainment aan in 44 talen en elke maand worden er meer dan 100 films aan het systeem toegevoegd. Emirates zorgt er ook voor dat de jongste passagiers kunnen genieten van een grote selectie kinderfilms en tv-kanalen. Naast meer dan 75 Disney-, Marvel- en kinderfilms, zijn er ook meer dan 50 tv-kanalen die gericht zijn op kinderen, waaronder Cartoon Network, Nickelodeon en Disney Channel.

 

De Emirates Food and Wine Channels maken ook onderdeel uit van het ice aanbod. Hier krijgen passagiers een exclusief kijkje achter de schermen wat betreft het aanbod aan eten en drinken van de luchtvaartmaatschappij. Op deze kanalen is te zien hoe de menu’s aan boord van de vliegtuigen samengesteld worden en hoe er wordt samengewerkt met wereldwijde partners van Emirates. Daarnaast biedt ice biedt ook een selectie aan andere diverse content, zoals presentaties van LinkedIn Learning experts met verschillende onderwerpen er zijn uTalk taalcursussen voor beginners.

 

De Emirates-app is handig voor alle reizigers die naar of via Dubai vliegen. Vluchten, hotels, autoverhuur, rondleidingen en attracties zijn te boeken via de app. Naast de ice catalogus kunnen reizigers tot een maand voor de vertrekdatum door de menu’s en wijnlijsten van hun vlucht bladeren. De Emirates-app biedt ook 3D-stoelkaarten aan waarmee passagiers tijdens het kiezen van stoelen kunnen navigeren door het interieur van de Emirates A380 en de Emirates Boeing 777 zodat passagiers de ruime cabine kunnen verkennen voordat ze aan boord gaan.

 

De Emirates app kan gratis worden gedownload op iOS- of Android-apparaten. Ga voor meer informatie naar www.emirates.com/nl.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Amex GBT neemt CWT over voor 526 miljoen euro

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica

Festival TREK viert tiende seizoen met negen edities

Breitling doet inspiratie op in de Schotse hooglanden