Cathay Pacific lanceert een Whatsapp-klantenservice voor Nederlandse reizigers. De Whatsapp-functie, die vanaf vandaag beschikbaar is, biedt passagiers van de Hongkongse airline op een snelle en laagdrempelige manier hulp bij het boeken van een vlucht, wijzigen of upgraden van bestaande boekingen en bij vragen over bijvoorbeeld bagage.
‘We streven er altijd naar om onze klanten het gemak en de geruststelling te bieden die zij belangrijk vinden. De hedendaagse manier van communiceren is de afgelopen jaren erg veranderd. Tegenwoordig communiceren onze reizigers, naast via gebruikelijke middelen zoals de telefoon of per mail, ook graag door middel van instant messaging.’, aldus Kinto Chan, Regional General Manager Europe bij Cathay Pacific. ‘Door de toevoeging van de WhatsApp service-tool kunnen we een naadloze en efficiënte klantenservice-ervaring bieden hier in Nederland. De service zal het voor onze klanten nog gemakkelijker maken om een vlucht te boeken, bestaande boekingen te beheren of informatie te krijgen over hun volgende reis met ons.’
De Whatsapp-service van Cathay Pacific is zeven dagen per week beschikbaar voor Nederlandse reizigers tussen 9:00 en 18:00 uur via het telefoonnummer: +852 2747 2747. Meer informatie is te vinden op de website van Cathay Pacific.