Eurowing gaat samenwerken met Booking.com als hotelpartner. Dat heeft de lowcost-dochter van Lufthansa maandag bekend gemaakt.
De samenwerking is een aanvulling op de verkoop van extra productaanbod, waar airlines steeds meer naar streven.
Eurowings zal het boekingsplatform van Booking.com integreren op haar eigen homepage.
Klanten kunnen nu naast hun vlucht ook overnachtingen boeken op hun bestemming. Booking.com biedt wereldwijd bijna 30 miljoen accommodaties aan.
‘Booking.com maakt indruk met zijn grote klantgerichtheid en is het ideale hotelreserveringsportaal voor Eurowings’, zegt Anna Menke, Head of Customer Experience, Partner & Loyalty bij Eurowings.
Bij de start van de samenwerking zal Eurowings tot 15 augustus 2020 dubbele mijlen toekennen aan deelnemers aan het klantloyaliteitsprogramma Boomerang Club voor hotelboekingen via Booking.com. Er geldt ook 15 procent korting bij het boeken van geselecteerde hotels. (Foto Eurowings)