ATPI: ‘Slim boeken en meer besparen’

De kracht van persoonlijke service, efficiëntie en kostenbesparing, en de toegevoegde waarde door het realiseren van besparingen. Het zijn vaste waarden bij zakenreisspecialist ATPI. We spreken met Marjan van Vliet, Head of Account Management.

Op welke manier denkt ATPI mee met de zakelijke reisklant?

‘We kunnen meedenken over het reisbeleid, of het ondersteunen in de verdere ontwikkeling daarvan. En dan afhankelijk van welk vraagstuk iemand heeft, kunnen we daar een waardevol advies in geven.’

 

Jullie starten nu een campagne om dat duidelijk te maken. Wat is de boodschap?

‘Slim boeken, als eerste. Nog niet iedereen maakt gebruik van een online boekingstool. Dus dat is iets waar we met je naar kunnen kijken. Maar wij zijn geen echte online-agent dus het persoonlijk contact is altijd van groot onderscheidend belang. Wij zoeken vooral waar we waarde toe kunnen voegen. Zeker als de reis echt iets ingewikkelder wordt. Dan kom je in contact met een echt persoon. Onze experts kunnen helpen om op zoek te gaan naar de meest voordelige optie. Want bij ons zit de kracht echt nog steeds wel in de mensen. Je krijgt een vast team toegewezen. Maar het gaat bij besparingen om meer. We zijn overal ter wereld aanwezig, met meer dan 100 kantoren wereldwijd. Dus we hebben ook purchasing power waarvan onze klanten ook profiteren.’

 Jullie bieden ook de verzorging van events.

‘Steeds vaker. Omdat wij die kennis en technologie ook in huis hebben. Dat is natuurlijk iets anders. ATPI heeft een beroepsafdeling, met heel veel kennis en ook de benodigde technologie. We zien het bijvoorbeeld heel vaak bij salesbedrijven en hun salesmeetings. Bedrijven met vestigingen over de hele wereld, met roterende meetings in locaties over de hele wereld. Met onze technologie zorgen wij ervoor dat het proces gewoon heel soepel verloopt. Wij hebben deze kennis in ons DNA, waardoor wij heel goed zijn in het verplaatsen van grotere groepen van A naar B.’

 

Zie je bij jullie klanten nieuwe trends?

‘We zien echt wel een focus op duurzaamheid. En steeds vaker dat een klant bijvoorbeeld een duurzaamheidsbudget per afdeling wil afspreken. We gaan dan met de klant zitten en bespreken hoe we dat kunnen inrichten. Ook daarbij kunnen wij met ons eigen programma ATPI-Halo ondersteunen. Wij zijn de enige in Nederland waarbij je dus echt via ons Halo-programma SAF (Sustainable Aviation Fuel) kunt inkopen en dus de klanten helpt om CO2 te compenseren. Maar wat hetzelfde blijft: wat mensen online kunnen doen, doen ze graag online. Maar juist op het moment dat ze ondersteuning nodig hebben, vinden ze het heel fijn dat ze terecht kunnen bij een stem aan de andere kant van de lijn…’

 

 

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

KLM introduceert drie nieuwe Europese bestemmingen

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

NIO introduceert Flexibele Upgrade Service

Star Clippers opnieuw vanaf Sint-Maarten

Conservatorium Hotel feestelijk met Maison Cartier

Breitling Avenger komt met nieuwe Night Mission-modellen

Snel toeslaan: 40 jaar oude Hibiki voor €35.000 per fles