American Express Global Business Travel (GBT) en SAP Concur zijn overeengekomen dat GBT’s Supply Management Platform (SMP) wordt gekoppeld aan Concur® Travel om het hotelaanbod te verrijken. Dankzij deze overeenkomst kunnen klanten die gebruikmaken van de Concur Travel bookingtool én toegang hebben tot SMP volledig profiteren van GBT’s accommodatieprogramma. Voordelen zijn onder meer toegang tot een groter hotelaanbod en een verbeterde boekingservaring. 

SMP is onderdeel van het GBT Core Technology Platform en een drijvende kracht achter GBT’s end-to-end oplossing voor het boeken van accommodaties, Rest Assured Solutions. Dit biedt op één plek al het verrijkte GDS en non-GDS reisaanbod. Tot GBT’s unieke hotelaanbod behoren value-added rates en voorzieningen van het GBT Preferred Extras® programma, Booking.com, Expedia, en andere bronnen. SMP levert dezelfde content aan online bookingtools, mobiele apps en GBT-reisadviseurs, om zo een consistente ervaring te creëren via alle kanalen. De nieuwe integratie van SMP en de Concur Travel online bookingtool biedt gebruikers hetzelfde verrijkte hotelaanbod dat momenteel beschikbaar is in de offline, mobiele en andere online kanalen van GBT.

Evan Konwiser, GBT’s EVP Product and Strategy: “GBT heeft innovatieve platforms gebouwd om via alle kanalen het beste aanbod en de beste ervaring te bieden aan onze klanten. Aangezien we nieuwe hotels, tarieven, voorzieningen, foto’s en beschrijvingen vanuit diverse bronnen toevoegen, kunnen we met deze koppeling toegevoegde waarde bieden aan klanten die gebruikmaken van Concur Travel.”

De koppeling van Concur Travel met SMP versterkt de integratie met het GBT Core Technology Platform en laat zien dat beide bedrijven gecommitteerd zijn om nauw samen te werken op het gebied van technologie. Concur Travel is op dit moment geïntegreerd in GBT’s Global Trip Record, Connect Profile, Centralized Ticket Exchange en andere diensten gerelateerd aan data. Gezamenlijk vormen deze componenten een veilige omgeving om reizigersdata te optimaliseren, en innovatieve oplossingen en een betere ervaring voor de reiziger te bieden.

“We streven ernaar om gepersonaliseerde diensten te bieden aan onze klanten, die van toegevoegde waarde zijn voor hun reisprogramma’s,” aldus Max Miller, vice president TMC development van SAP Concur. “De afgelopen zestien jaar hebben we een sterke relatie opgebouwd met GBT tijdens onze samenwerking aan een aantal van de grootste zakenreisprogramma’s ter wereld. We kijken er nu naar uit om een vervolg te geven aan de meest recente integratie met hun toonaangevende technologie.”

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.