Air India biedt verbeterde connectiviteit van Nederland naar Australië en Zuidoost-Azië via India, waardoor de verbindingstijd wordt teruggebracht tot ongeveer 2 uur. De luchtvaartmaatschappij is tevens een campagne gestart met de naam ‘Via’ om deze verbeterde verbindingstijd te benadrukken en India te promoten als een hub van wereldklasse.
“India’s geografische voordeel en indrukwekkende luchthaveninfrastructuur, gecombineerd met Air India’s robuuste routenetwerk, bieden handige one-stop-toegang voor reizigers van West naar Oost en vice versa”, aldus Nipun Aggarwal, Chief Commercial Officer, Air India.
Air India vliegt dagelijks van Amsterdam Schiphol naar Delhi, en dagelijks van Delhi naar Sydney, Melbourne, Singapore en Kuala Lumpur, naast andere bestemmingen in Zuidoost-Azië.
Het geoptimaliseerde vluchtschema maakt Air India-vluchten tot de snelste voor reizen tussen Nederland, Australië en Zuidoost-Azië, met comfortabele transittijden op de hub van Air India in Delhi.
Betere transitervaring
Air India verbetert tevens de transitervaring op Delhi Airport. De activiteiten van Air India op Terminal 3 Delhi Airport maken naadloze transfers in dezelfde terminal mogelijk voor gasten die naar Australië en Zuidoost-Azië reizen. Deze terminals pronken met een ontwerp, architectuur en operationele efficiëntie van wereldklasse, verrijkt met Indiaas erfgoed en cultureel karakter. Business Class-passagiers, Maharaja Club-leden en in aanmerking komende Star Alliance-leden kunnen genieten van loungeservices op deze luchthavens, wat zorgt voor maximaal comfort en gemak tijdens hun tussenstops.
‘Via’-marketingcampagne
Air India is tot slot een marketingcampagne gestart met de titel ‘Via’, die loopt tot maart, om reizigers uit Nederland bewust te maken van de bestemmingen waar ze gemakkelijk naartoe kunnen vliegen via India. Vluchten kunnen worden geboekt op de officiële website van de luchtvaartmaatschappij, de mobiele app, het klantcontactcentrum, stads- en luchthavenkantoren en via reisagenten wereldwijd.