Accor en KLM/AF gaan loyaltypunten delen

Air France-KLM en Accor zetten nieuw, aantrekkelijker loyalty-programma op met meer rewards voor hun gezamenlijke klanten. Vanaf vandaag, donderdag 20 juni 2019, krijgen deelnemers aan de Flying Blue en Le Club AccorHotels loyalty-programma’s toegang tot Miles+Points, een nieuwe mogelijkheid om tegelijkertijd Points en Miles te verdienen wanneer ze met beide bedrijven reizen.

Accor Group en Air France-KLM Group versterken hun samenwerking door als eerste partijen in de Europese reissector een gezamenlijk rewards-programma aan te bieden voor al hun wereldwijde loyalty-deelnemers.

Bij elke boeking voor een vlucht die wordt aangeboden en uitgevoerd door Air France en/of KLM, en bij elk verblijf in een Accor hotel verdient de reiziger zowel Flying Blue Miles als Le Club AccorHotels Reward Points.

Verdien Miles en Points 

  • 0,5 punt per euro besteed aan vluchten (naast de reguliere opbouw van Miles)
  • 1 Mile per euro besteed aan hotelovernachtingen (naast de reguliere opbouw van Points)

Zet Miles om in Points en omgekeerd

  • 4000 Flying Blue Miles = 1000 Reward Points
  • 2000 Reward Points* = 1000 Flying Blue Miles

* U dient minstens 2.000 LCAH Points om te zetten 

Om te profiteren van de Miles+Points service dienen deelnemers hun accounts te koppelen op www.flyingblue.com of op Le Club AccorHotels. Na registratie spaart de klant automatisch Flying Blue Miles en Le Club AccorHotels Reward Points bij vluchten met Air France en/of KLM of bij een verblijf in een van de deelnemende hotels van Le Club AccorHotels.

De nieuwe, versterkte samenwerking biedt reizigers meer mogelijkheden om Miles en Points te sparen en te besteden. En zowel Air France-KLM Group als Accor Group kunnen hun klanten nu over meer fases van hun reis rewards bieden.

“We willen de verwachtingen van de klant niet alleen waarmaken maar liefst ook overtreffen,” zegt Benjamin Smith, CEO van Air France-KLM. “We hebben Miles+Points ontwikkeld om onze passagiers meer mogelijkheden te bieden om Flying Blue Miles te sparen en te besteden. En we zijn blij dat we dat samen konden doen met onze partner Accor, zodat onze gezamenlijke klanten meer profijt hebben. Zo kunnen we hun reiservaring nog verder verrijken en daarmee de positie van Flying Blue als toonaangevend airline loyalty-programma verder versterken.”

Sebastien Bazin, Chairman en Chief Executive Officer van Accor, verklaart: “We hebben de samenwerking tussen Air France-KLM en Accor geïntensiveerd om de waardering voor onze trouwste klanten tot uitdrukking te brengen. Dit nieuwe programma, gedragen door twee grote internationale spelers in de reissector, tilt loyalty-marketing naar een nieuw niveau. Met de radicale verandering van ons lifestyle loyalty-programma, tot uitdrukking gebracht in het nieuwe merk ALL – Accor Live Limitless – geven we invulling aan onze “augmented hospitality”-strategie en breiden we de interactie met onze gasten uit buiten de hotelomgeving, tot in hun dagelijks leven. Deze samenwerking gaat een belangrijke bijdrage leveren om deze ambitie waar te maken, waarbij we de internationale footprint van onze beide bedrijfsgroepen nog prominenter maken.”

 

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

IATA publiceert vergelijkend duurzaam rapport

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Ultraluxe: Four Seasons Private Jet Experience

TUI lanceert Golfbreaks dichtbij

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica