Ryanair kondigt digitale innovatie aan

Ryanair heeft haar nieuwste digitale initiatieven die vallen onder het programma ‘Always Getting Better’ gelanceerd op de Web Summit in Lissabon. Onderdeel van de nieuwste digitale initiatieven zijn de nieuwe website en app van Ryanair Rooms, een Chinese website, een gepersonaliseerde Ryanair.com website, Ryanair-tickets en aansluitende vluchten in Porto vanaf januari.

“Terwijl we blijven innoveren, zal het enige dat niet zal veranderen onze lage tarieven zijn. Klanten zullen blijven genieten van de grootste en beste keuzes aan bestemmingen, met de meeste op tijd vluchten en een fantastische ervaring aan boord”, aldus ”, aldus Kenny Jacobs (chief commercial officer Ryanair) op de Web Summit.

Ryanair, dat afgelopen zomer flink onder vuur lag doordat er honderden vluchten werden geannuleerd, presenteerde een belangrijke upgrade op haar website Ryanair Rooms geïntroduceerd, waarmee de airline naar eigen zeggen haar klanten een nog ruimere keuze aan hotel-, hostel-, B & B-, vakantievilla- en homestay-opties biedt. Ryanair lanceerde ook een speciale Chinese website (negentiende taal op de Ryanair website), waarmee klanten de laagste tarieven in Europa kunnen doorzoeken en boeken.

Klanten die zijn ingelogd via het MyRyanair klantregistratieplatform krijgen een gepersonaliseerde website-ervaring van Ryanair.com, waarop hun favoriete en meest recent gezochte routes worden weergegeven, evenals aanbevolen producten en services op basis van het type reis, als onderdeel van de eerste fase van een uitgebreide personalisatie-upgrade, met speciaal op maat gemaakte aanbiedingen in de nabije toekomst.

Ryanair Tickets is inmiddels ook live op de website van Ryanair.com in samenwerking met Coras. Hiermee kunnen klanten onder andere tickets kopen voor shows in Londen West End. De komende maanden zullen nog meer evenementen en attracties worden toegevoegd.

“We zijn verheugd om deze nieuwste digitale initiatieven te lanceren. Onze verbeterde site van Ryanair Rooms, een nieuwe Chinese website, een gepersonaliseerde website en Ryanair-tickets zijn de nieuwste stappen om de ‘Amazon of Travel’ te worden. Met deze nieuwe digitale initiatieven blijven we alle aspecten van de Ryanair-ervaring verbeteren voor onze 129 miljoen klanten”, aldus Jacobs.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Amex GBT neemt CWT over voor 526 miljoen euro

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Lekker op het terras aan de Vecht bij Flora Batava

Terug naar de toekomst in Ahoy

Star Clippers zet zeil naar Corsica

Festival TREK viert tiende seizoen met negen edities

Breitling doet inspiratie op in de Schotse hooglanden