Vanaf 1 juli introduceert KLM een nieuwe service die de World Business Class-passagiers meer keuze en controle door grotendeels zelf te kunnen bepalen wat en wanneer hij wil eten. De start is op de vlucht naar Johannesburg, een tweede bestemming volgt later dit jaar. Het betekent een extra crewlnd in de Business Class.
Met de service ‘Anytime for you’ heeft de passagier de mogelijkheid om tijdens vluchten tussen Amsterdam en Johannesburg maaltijden naar wens te bestellen. De nieuwe service geeft de reiziger meer keuze en controle door grotendeels zelf te kunnen bepalen wat en wanneer hij wil eten.
Aan het begin van de vlucht ontvangt de World Businessclass-passagier een menukaart. Hierop vindt hij, naast het reguliere driegangenmenu of –lunch, het ‘Anytime for you’-menu. Dit laatste biedt keuze uit acht verschillende gerechten – zowel koude als warme, hartige als zoete, en gezonde en verwenopties. De passagier kan voor het reguliere driegangenmenu kiezen, of dit naar wens overslaan. Daarna kunnen gekozen gerechten van het ‘Anytime for you’-menu gedurende de gehele vlucht op elk gewenst moment worden opgemaakt en uitgeserveerd.
KLM wil haar passagiers steeds een uitstekende reiservaring bieden. Hierbij hoort ook de mogelijkheid om op persoonlijke voorkeuren in te spelen, en rekening te houden met verschillende bioritmen. Met ‘Anytime for you’ wil KLM aan de wensen van individuele reizigers tegemoet komen. De extra zorg en aandacht van KLM-cabinepersoneel, dat speciaal voor dit concept zal worden getraind, maakt dit een persoonlijk en flexibel product – een ervaring die onze World Businessclass-passagier bijblijft.
‘Anytime for you’ is geheel kosteloos voor de KLM-passagier. Het serviceconcept wordt op diverse vluchten gefaseerd ingevoerd en is in oktober 2017 beschikbaar op een tweede, nog te bepalen, route.