KLM gaat vanaf 29 oktober de service ‘Anytime for you’ ook aanbieden in Word Business Class op de route van en naar Bangkok. Dit is de tweede route, naast Johannesburg, waarop Business Class-passagiers in WBC zelf maaltijden naar wens kunnen bestellen.

Ook het cabinepersoneel speelt een grote rol bij de uitvoering van het nieuwe concept. In overleg met de passagier stellen ze een persooonlijk serviceschema op voor de betreffende vlucht. Cabin attendants die ermee gaan werken worden speciaal getraind op hospitality, productkennis en teamwork.

Over Anytime for You
KLM introduceerde op 1 juli ‘Anytime for you’. Met deze service krijgen klanten meer keuze en controle. Op de menukaart staan, naast het reguliere driegangenmenu of –lunch, de acht gerechten van het ‘Anytime for You-menu’. De keuze bestaat uit zowel koude als warme, hartige als zoete, en gezonde en verwenopties. Na het reguliere menu kunnen klanten kiezen uit dit extra menu. Dat kan gedurende het resterende deel van de vlucht. Het gerecht naar keuze wordt op elk gewenst moment opgemaakt en in restaurant-stijl uitgeserveerd.